#571, 1000 kroner, man! Tænk på alle de fede ting, du kan købe! Den dér regionsfri BD-afspiller, du altid gerne ville have! Alt du skal sige er TO ORD! Og så skal Chelsea selvfølgelig også lige vinde CL-finalen over Barca :-)
#571, 1000 kroner, man! Tænk på alle de fede ting, du kan købe! Den dér regionsfri BD-afspiller, du altid gerne ville have! Alt du skal sige er TO ORD! Og så skal Chelsea selvfølgelig også lige vinde CL-finalen over Barca :-)
Det at jeg skal sige to ord tror jeg heller ikke bliver den svære del ;)
Ja, hvis Chelsea vinder CL-finalen over Barca så skal jeg med glæde sige disse ord, men altså der er altså ting der lige nu ser mere sandsynlige ud, såsom at Bruce falder på knæ i bifald over 3D og dens fremtidsmuligheder, at Mark Ruffalo bliver byttet ud med Michael Cera som den nye Hulk og at Jennifer Aniston laver en film hvor hun ikke spiller Jennifer Aniston.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#574, Uwe Boll laver jo angiveligt "In the Name of the King 2" i 3D. Når den udkommer, er der ikke én eneste levende sjæl på planeten, som ikke vil falde pladask for 3D og skråle efter mere af samme slags!
Tottenham-West Ham Manchester United-Bolton FC Barcelona-Getafe Atletico Madrid-Real Madrid
Måske 2. halvleg af Arsenal Sarandi - River Plate, da den overlapper Madrid-derby'et..
Søndag:
Sunderland-Liverpool Chelsea-Manchester City (1. halvleg - jeg vil ikke misse ét sekund af New Firm :D ) FC København-Brøndby IF Valencia-Sevilla (hvis konen tillader det :) )
Der er dælme mange (potentielt) spændende og fede kampe i denne weekend..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#571 Kruse 13 år siden
#572 The Insider 13 år siden
#573 Bruce 13 år siden
I Went Down to The Chelsea Drugstore, to Get Your Prescription Filled!
#574 Kruse 13 år siden
Det at jeg skal sige to ord tror jeg heller ikke bliver den svære del ;)
Ja, hvis Chelsea vinder CL-finalen over Barca så skal jeg med glæde sige disse ord, men altså der er altså ting der lige nu ser mere sandsynlige ud, såsom at Bruce falder på knæ i bifald over 3D og dens fremtidsmuligheder, at Mark Ruffalo bliver byttet ud med Michael Cera som den nye Hulk og at Jennifer Aniston laver en film hvor hun ikke spiller Jennifer Aniston.
#575 Babo Rises 13 år siden
Jeg tror også mere på denne :)
#576 The Insider 13 år siden
#577 Åkepool 13 år siden
Jeg prostituerer gerne mig selv for ussel mammon, sååååee: Chelsea rocks! :)
Du får bare mit kontonr. når finalen er spillet ;)
#578 Antlion 13 år siden
#579 HonoDelLoce 13 år siden
Lørdag:
Tottenham-West Ham
Manchester United-Bolton
FC Barcelona-Getafe
Atletico Madrid-Real Madrid
Måske 2. halvleg af Arsenal Sarandi - River Plate, da den overlapper Madrid-derby'et..
Søndag:
Sunderland-Liverpool
Chelsea-Manchester City (1. halvleg - jeg vil ikke misse ét sekund af New Firm :D )
FC København-Brøndby IF
Valencia-Sevilla (hvis konen tillader det :) )
Der er dælme mange (potentielt) spændende og fede kampe i denne weekend..
#580 The Insider 13 år siden
Go Daniel Sturridge og GO Chelsea!!