Gravatar

#2951 Åkepool 13 år siden

Captain Fantastic!!! :)

Hvis bare de gad spille med samme gejst mod Sunderland, Stoke, Bolton osv. osv...
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2952 HonoDelLoce 13 år siden

Åh ja, hvilken herlig nydelse at se Liverpool her til aften! Og helt ualmindeligt uselvisk af Suarez; en angriber, der mangler mål, vælger lige at give kaptajnen muligheden for et hattrick! Stort!

Det opvejer NÆSTEN for de 3 grimme dives, han havde! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2953 Babo84 13 år siden

bhs (2950) skrev:
Surt show for Inter. Hvis de bare kunne score på deres 2, 100 % chancer i starten af kampen.

De er elendige..
Gravatar

#2954 The Insider 13 år siden

Så er det sgu i aften, at Chelsea taber 2-1 efter at have været foran 2-0 indtil det 94. minut. Godt jeg vidste det på forhånd, ellers havde det VIRKELIG gjort ondt!
War. War never changes.
Gravatar

#2955 dyg 13 år siden

#2952 - Han er en mærkelig mand, ham Suarez. I nogle situationer kæmper og slider han som en tosse for at blive på benene, selvom der bliver begået 8 frispark mod ham, mens han i andre situationer falder lige så let som Drogba eller Ronaldo.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2956 HonoDelLoce 13 år siden

Lige præcis!

Og det er ret synd, for når han holder sig på benene og kæmper som var han født på Anfield Road, så er han i mine øjne en af de bedste angribere i hele premier league (ikke scoringsmæssigt, måske, men teknikmæssigt)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#2957 Babo84 13 år siden

The Insider (2954) skrev:
Så er det sgu i aften, at Chelsea taber 2-1 efter at have været foran 2-0 indtil det 94. minut. Godt jeg vidste det på forhånd, ellers havde det VIRKELIG gjort ondt!

Sker det, giver jeg squ en tudekiks :)
Gravatar

#2958 Babo84 13 år siden

Bayern viste gode takter igår og ligner et hold der kan udfordre Madrid og Barca..
Gravatar

#2959 The Insider 13 år siden

#2957, lav det om til en portion nuggets og fries, og så er jeg fresh!
War. War never changes.
Gravatar

#2960 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (2959) skrev:
#2957, lav det om til en portion nuggets og fries, og så er jeg fresh!

Du kører Michael Phelbs-style! I like!

Skriv ny kommentar: