Åh ja, hvilken herlig nydelse at se Liverpool her til aften! Og helt ualmindeligt uselvisk af Suarez; en angriber, der mangler mål, vælger lige at give kaptajnen muligheden for et hattrick! Stort!
Det opvejer NÆSTEN for de 3 grimme dives, han havde! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Så er det sgu i aften, at Chelsea taber 2-1 efter at have været foran 2-0 indtil det 94. minut. Godt jeg vidste det på forhånd, ellers havde det VIRKELIG gjort ondt!
#2952 - Han er en mærkelig mand, ham Suarez. I nogle situationer kæmper og slider han som en tosse for at blive på benene, selvom der bliver begået 8 frispark mod ham, mens han i andre situationer falder lige så let som Drogba eller Ronaldo.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Og det er ret synd, for når han holder sig på benene og kæmper som var han født på Anfield Road, så er han i mine øjne en af de bedste angribere i hele premier league (ikke scoringsmæssigt, måske, men teknikmæssigt)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Så er det sgu i aften, at Chelsea taber 2-1 efter at have været foran 2-0 indtil det 94. minut. Godt jeg vidste det på forhånd, ellers havde det VIRKELIG gjort ondt!
#2951 Åkepool 13 år siden
Hvis bare de gad spille med samme gejst mod Sunderland, Stoke, Bolton osv. osv...
#2952 HonoDelLoce 13 år siden
Det opvejer NÆSTEN for de 3 grimme dives, han havde! :D
#2953 Babo84 13 år siden
De er elendige..
#2954 The Insider 13 år siden
#2955 dyg 13 år siden
#2956 HonoDelLoce 13 år siden
Lige præcis!
Og det er ret synd, for når han holder sig på benene og kæmper som var han født på Anfield Road, så er han i mine øjne en af de bedste angribere i hele premier league (ikke scoringsmæssigt, måske, men teknikmæssigt)
#2957 Babo84 13 år siden
Sker det, giver jeg squ en tudekiks :)
#2958 Babo84 13 år siden
#2959 The Insider 13 år siden
#2960 HonoDelLoce 13 år siden
Du kører Michael Phelbs-style! I like!