Gravatar

#2961 Babo84 13 år siden

The Insider (2959) skrev:
#2957, lav det om til en portion nuggets og fries, og så er jeg fresh!

hehe..

Men tror du på det i aften? Altså et sted tror jeg faktisk selv på Chelsea hjemme kan indhente den føring - for den er satme mere farlig end man lige umiddelbart tror. Napoli skal ikke føle sig for godt tilpas.
Gravatar

#2962 The Insider 13 år siden

#2961, uanset hvad jeg tror, så udtaler jeg mig ALDRIG positivt om Chelseas chancer på forhånd. Om det så er i en FA-Cup kamp mod en klub fra Englands 6. bedste række eller et topopgør mod en klub som Napoli. Jeg er simpelthen for overtroisk. Men jeg er rimelig sikker på, at Napoli scorer minimum 4 mål i aften.
War. War never changes.
Gravatar

#2963 Babo84 13 år siden

Haha. Du minder mig om Pep. Hvis Barca møder serie 6 fra et sted i Jylland, udtaler han sig om at det kan blive en svær kamp :)
Gravatar

#2964 The Insider 13 år siden

Hvilket minder mig om, at jeg lige skal nå at satse en sjat penge på Napoli... endnu et af mine mange anti-jinx ritualer!
War. War never changes.
Gravatar

#2965 Babo84 13 år siden

The Insider (2964) skrev:
Hvilket minder mig om, at jeg lige skal nå at satse en sjat penge på Napoli... endnu et af mine mange anti-jinx ritualer!

Bare du ikke ender som tennisspilleren Nadal med at klø sig i røven konstant :)
Gravatar

#2966 The Insider 13 år siden

Gud, hvor jeg dog foragter Jan Mölby...

Filmz' mange Liverpool-fans: "Whahaaaaat?! LIVING LEGENDE!! BEDSTE COMENTATOR EEVVEEEEERRRRRR!!"

Jaja.
War. War never changes.
Gravatar

#2967 dyg 13 år siden

Whahaaaaat?! LIVING LEGENDE!! BEDSTE COMENTATOR EEVVEEEEERRRRRR!!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2968 dyg 13 år siden

Og hvorfor fa'en kan Napoli ikke lige nap(oli)pe et mål eller to?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#2969 Kruse 13 år siden

Jan Mølby får bonus-point for at være Arsenal-fan. Men han hører nu bestemt ikke til blandt de bedste kommentatorer, og ofte er hans "analyser" af selv Arsenal lidt galt på den.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2970 The Insider 13 år siden

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TAG DEN JAN MØLBY!!!!!!!!!!!

Åha, så dejligt at kunne nyde et par minutter af kampen, før Napoli scorer fire i streg.

War. War never changes.

Skriv ny kommentar: