#593 Men synd for Ove Pedersen i sidste uge. Sympatisk mand :(
Helt bestemt en sympatisk mand og en træner jeg stadig godt kan lide, men der skulle ske noget nyt, så der var ikke rigtigt nogen anden udvej. De var kørt fast og havde brug for et friskt pust, og det virker til at de har fået det. Nu skal de bare fastholde det.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
8 point mellem 5. og 12. plads... dælme en underlig sæson i år.
Ligesom i Premier League, hvor der kun er 8 point mellem 9. og 20. pladsen..
I La Primera er det 9 point mellem 10. og 20. pladsen..
I forhold til de 2 ligaer kan jeg faktisk bedre forstå det i Danmark, hvor ligaen jo kun har 12 hold.. Men færre hold vil det altid være mere jævnbyrdigt (med enkelte undtagelser, f.eks. HB Køge, der da var helt forfærdelig sidst de var oppe! :) ), og den øverste plads, der tager del i hele "bundstriden" vil jo være højere placeret af samme årsag..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Synd I mistede Jeppe Mehl. Ham har jeg spillet lidt indendørs bold med for nogle år siden her i thisted, god spiller :)
Jeg har heller ikke forstået hvorfor han skulle sælges. Og så endda til en konkurrent. Han er en gennembrudsstærk spiller jeg synes godt om, og gerne havde set at vi beholdte.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#591 The Insider 13 år siden
#592 Bruce 13 år siden
#593 Kruse 13 år siden
#594 Bruce 13 år siden
#595 Kruse 13 år siden
Helt bestemt en sympatisk mand og en træner jeg stadig godt kan lide, men der skulle ske noget nyt, så der var ikke rigtigt nogen anden udvej. De var kørt fast og havde brug for et friskt pust, og det virker til at de har fået det. Nu skal de bare fastholde det.
#596 loki 13 år siden
#597 HonoDelLoce 13 år siden
Ligesom i Premier League, hvor der kun er 8 point mellem 9. og 20. pladsen..
I La Primera er det 9 point mellem 10. og 20. pladsen..
I forhold til de 2 ligaer kan jeg faktisk bedre forstå det i Danmark, hvor ligaen jo kun har 12 hold.. Men færre hold vil det altid være mere jævnbyrdigt (med enkelte undtagelser, f.eks. HB Køge, der da var helt forfærdelig sidst de var oppe! :) ), og den øverste plads, der tager del i hele "bundstriden" vil jo være højere placeret af samme årsag..
#598 Babo Rises 13 år siden
Synd I mistede Jeppe Mehl. Ham har jeg spillet lidt indendørs bold med for nogle år siden her i thisted, god spiller :)
#599 Kruse 13 år siden
Jeg har heller ikke forstået hvorfor han skulle sælges. Og så endda til en konkurrent. Han er en gennembrudsstærk spiller jeg synes godt om, og gerne havde set at vi beholdte.
#600 Babo Rises 13 år siden
Jeppe fik vist en del mere i løn hos Horsens, hvad jeg har hørt fra hans nære venner fra thisted.