#3106, no problemo, dude! Og jeg tænkte da bare, jeg ville efterlade dig en ekstra souvenir - hvem sætter ikke pris på nyklassikere som Boner in the Shell og Howl's Moving Brothel?
#3108, liiiiige noget for dig, min ven! En rørende dokumentar om en gruppe italienske fodboldstjerner, som udvikler impotens, samtidigt med at de bliver fuldkommen uduelige på banen. Det er et mere og mere udbredt problem i Serie A!
Jeg tror, du forveksler den med biopic'en om en spansk fodboldspiller, der kommer til England, hvor han må se sig selv blive dårligere og dårligere, inden han bliver købt af en rig engelsk klub for et kæmpebeløb. I denne rigmandsklub bliver han om muligt endnu dårligere, og det er der slet ikke nogen, som kan forstå! Den gamle, grimme spåkone, som rigmandsklubben spørger til råds, mener, at det er Morten Duncan, der har indtaget denne fodboldspillers krop. Hvordan skal denne elendighed ellers kunne forklares? Det hele viser sig dog at være spil fra galleriet, da den spanske fodboldspiller i virkeligheden er købt og betalt den sure, gamle, skotske manager, som står i spidsen for en rivalklub. På denne måde sikrer den onde, skotske manager sig lidt for mange mesterskaber!
#3101 The Insider 13 år siden
#3102 loki 13 år siden
Og resultaterne indtil videre blev:
AGF - Horsens = 2
Lyngby - OB = 1
FCN - Brøndby = 2
SønderjyskE - Silkeborg = 2
FCK - FCM = X
lol.... godt jeg ikke oddser.
#3103 HonoDelLoce 13 år siden
#3104 bhs 13 år siden
#3105 loki 13 år siden
#3106 MMB 13 år siden
#3107 The Insider 13 år siden
#3108 MMB 13 år siden
Haha, nice one. :P
Der ligger dog også en film derinde i en anden mappe med navnet "A Few Hard Men". Hvad er det for noget? :P
#3109 The Insider 13 år siden
#3110 MMB 13 år siden
Det hele viser sig dog at være spil fra galleriet, da den spanske fodboldspiller i virkeligheden er købt og betalt den sure, gamle, skotske manager, som står i spidsen for en rivalklub. På denne måde sikrer den onde, skotske manager sig lidt for mange mesterskaber!