#3110, det er DÆLEME også en god film! Jeg har ikke været så rørt siden "The Notebook"! Men jeg har lige set traileren til fortsættelsen (den kommer til at køre før "Prometheus" i biffen), hvor spanieren scorer to mål i en FA Cup-kamp mod Leicester, faktisk dobbelt så mange FA Cup-mål som han nogensinde scorede for Liverpool, og dernæst også bliver dobbelt så god som alle andre topspillere TILSAMMEN. I vildt raseri over at have mistet rampelyset beslutter Messi sig for at likvidere spanieren, men den ubehagelige og usympatiske argentiner får ikke lov til at træde ind på et engelsk fodboldstadium uden ledsagelse af en voksen, og nedslået og drænet beslutter han sig derefter for at blive Peter Dinklages stunt-double på "Game of Thrones".
Har desværre hørt, at der er tale om en falsk trailer. Historien handler i virkeligheden om, at spanieren bliver solgt til Ipswich Town, da han kun kan score med hold fra den næstbedste række. I Ipswich får angriberen en opblomstring, og der formår han at score HELE 4 mål på en hel sæson. En bedrift, som de i Ipswich er meget imponerede over, og han bliver derfor solgt til storklubben Blackburn, hvor han tilbringer sine sidste dage. Der bliver han dog omskolet til keeper, da Blackburn hurtigt indser, at manden har en helt speciel evne, der gør, at bolden aldrig kommer over stregen, når han er i nærheden af den (i hvert fald mod klubber i den bedste engelske række). Her får han da også overraskende stor succes og bliver flere gange sammenlignet med den legendariske Karim Zaza, som da også agerer mentor for Torres!
#3112, det lyder sgu også som en fed film! Uanset hvilken, de ender med at producere, vil jeg glæde mig! En regulær win/win!
Hehe, true! :)
For at være mere seriøs, så går der jo rent faktisk rygter om, at Juventus køber ham til sommer. Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg synes om det. Så skal han godt nok være tilpas billig...
Det er nok også det klogeste med de kommende kampe in mente, selvom en 0-2 sejr ikke vil være usandsynlig, nu hvor Juve må undvære Barzagli, Buffon og Matri.
Det er nok ikke det klogeste med de kommende kampe in mente, selvom en 0-2 sejr ikke er usandsynlig, nu hvor Juve må undvære Barzagli, Buffon og Matri.
Ja, eder Caliban. Når nu du skal bruge lidt for mange indlæg på at overbevise dig selv om, at Milan vinder 2-0, så kan du godt regne ud, det ikke kommer til at ske. :)
The Insider (3119) skrev:
#3114, ain't gonna happen, tror jeg. Især ikke når nu han har bevist, at han officielt er den bedste fodboldspiller, der nogensinde har levet!
#3111 The Insider 13 år siden
#3112 MMB 13 år siden
#3113 The Insider 13 år siden
#3114 MMB 13 år siden
Hehe, true! :)
For at være mere seriøs, så går der jo rent faktisk rygter om, at Juventus køber ham til sommer. Jeg ved ikke rigtig, hvad jeg synes om det. Så skal han godt nok være tilpas billig...
#3115 Castanea 13 år siden
Det er nok også det klogeste med de kommende kampe in mente, selvom en 0-2 sejr ikke vil være usandsynlig, nu hvor Juve må undvære Barzagli, Buffon og Matri.
#3116 Castanea 13 år siden
http://www.sportmediaset.mediaset.it/..
Det er nok ikke det klogeste med de kommende kampe in mente, selvom en 0-2 sejr ikke er usandsynlig, nu hvor Juve må undvære Barzagli, Buffon og Matri.
#3117 Castanea 13 år siden
#3118 Castanea 13 år siden
#3119 The Insider 13 år siden
#3120 MMB 13 år siden
Haha, du har jo spist søm! :P