#3116 Silva og Zlatan bør helt sikkert sparres i denne ligegyldige pokalkamp. Jeg tror dog at det er Zlatan selv som bestemmer om han spiller eller ej.
Ja, eder Caliban. Når nu du skal bruge lidt for mange indlæg på at overbevise dig selv om, at Milan vinder 2-0, så kan du godt regne ud, det ikke kommer til at ske. :)
Det er browserens, ikke min nervøsitet. :) Men Rossoneri bør som sagt fokusere på Roma, Barcelona og Catania i stedet. De kampe er meget vigtigere. Dermed ej sagt, at jeg ikke ønsker at lukke kæften på Inter-fans og bære pokalen. Men det er vel et af vor få fælles mål, du gamle?
Så skete der det som der ikke skulle ske. De skal i forlænget spilletid. I det mindste blev Zlatan taget ud af kampen, men jeg kunne sagtens have været denne kamp foruden.
Jeg sidder og frygter en skade til en af spillerne hvert eneste sekund.
I det mindste er Juventus blevet tilføjet et nederlag og så højdepunktet hvor Gattuso og Allegri lige laver et chest bump.
#3121 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#3122 The Insider 13 år siden
#3123 Castanea 13 år siden
Det er browserens, ikke min nervøsitet. :) Men Rossoneri bør som sagt fokusere på Roma, Barcelona og Catania i stedet. De kampe er meget vigtigere. Dermed ej sagt, at jeg ikke ønsker at lukke kæften på Inter-fans og bære pokalen. Men det er vel et af vor få fælles mål, du gamle?
#3124 Castanea 13 år siden
#3125 MMB 13 år siden
#3126 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Jeg sidder og frygter en skade til en af spillerne hvert eneste sekund.
I det mindste er Juventus blevet tilføjet et nederlag og så højdepunktet hvor Gattuso og Allegri lige laver et chest bump.
#3127 MMB 13 år siden
#3128 MMB 13 år siden
#3129 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#3130 JannikAnd 13 år siden