Gravatar

#3121 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

#3116 Silva og Zlatan bør helt sikkert sparres i denne ligegyldige pokalkamp. Jeg tror dog at det er Zlatan selv som bestemmer om han spiller eller ej.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#3122 The Insider 13 år siden

#3120, mmmmmmmmmm.... Sssøøøøømmmmmmmm....
War. War never changes.
Gravatar

#3123 Castanea 13 år siden

Foeller (3120) skrev:
Ja, eder Caliban. Når nu du skal bruge lidt for mange indlæg på at overbevise dig selv om, at Milan vinder 2-0, så kan du godt regne ud, det ikke kommer til at ske. :)

Det er browserens, ikke min nervøsitet. :) Men Rossoneri bør som sagt fokusere på Roma, Barcelona og Catania i stedet. De kampe er meget vigtigere. Dermed ej sagt, at jeg ikke ønsker at lukke kæften på Inter-fans og bære pokalen. Men det er vel et af vor få fælles mål, du gamle?
Gravatar

#3124 Castanea 13 år siden

"Øv", Ibra og Silva er sgu med.
Gravatar

#3125 MMB 13 år siden

Forrygende første halvleg. Man skulle ikke tro, at det var Serie A's nummer 1, Juve spillede mod.
Gravatar

#3126 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Så skete der det som der ikke skulle ske. De skal i forlænget spilletid. I det mindste blev Zlatan taget ud af kampen, men jeg kunne sagtens have været denne kamp foruden.

Jeg sidder og frygter en skade til en af spillerne hvert eneste sekund.

I det mindste er Juventus blevet tilføjet et nederlag og så højdepunktet hvor Gattuso og Allegri lige laver et chest bump.
Gravatar

#3127 MMB 13 år siden

IN YOUR FACE, SKIDE MILANESERE!
Gravatar

#3128 MMB 13 år siden

Foeller (3127) skrev:
Gravatar

#3129 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Jeg håber blot at Milan ikke har fået nogle skader ovenpå denne ubetydelige kamp. Blev i hvert fald lettere forskrækket mht. Silva her til sidst.
Gravatar

#3130 JannikAnd 13 år siden

Foeller (3127) skrev:
Who cares? Really?

Skriv ny kommentar: