Sælg Pato til sommer. Hvor er det synd for knægten at han hele tiden skal være skadet. I forhold til Serie A betyder det ikke så meget, da han stort set ikke har spillet i denne sæson.
At få ham helt skadesfri vil være som at få en ny spiller, men jeg tvivler på om det nogensinde vil ske.
Nej Foeller. Jeg forstår ikke den der "så skal der jo dømmes 20 straffespark" mentalitet. Nej, fordi når dommeren har en klar linie, bliver der ikke begået 20 straffe. Og straffen var helt ok, fordi den var så åbenlys og Milan spilleren holder barca spilleren længe i trøjen, hvor man nærmest skal være blind for at overse. Som de sagde i studiet; helt fair. Og så kan I finde alle undskyldningerne frem, men Milan har ikke haft noget at komme efter udover det mål de fik scoret. Resten stod Barca på, og havde de bare udnyttet halvdelen af chancerne, var Milan gået hjem med en mindre ydmygelse.
Og hvis det er konsekvensen, Babo, så vil spillet jo dø! Det er en uhørt svag linje, han har lagt.
Det handler om at finde balancen, og begge straffe kan dømmes. Det er bare for dumt af Milan at holde trøjen så længe, og så skal det altså bare straffes, hvis det opdages.
#3271 MMB 13 år siden
Det var en joke, som gik på, at hvis Barcelona fik det straffespark i slutningen af anden halvleg, så var der også straffe der. ;)
#3272 JannikAnd 13 år siden
#3273 JannikAnd 13 år siden
#3274 MMB 13 år siden
#3275 JannikAnd 13 år siden
#3276 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
At få ham helt skadesfri vil være som at få en ny spiller, men jeg tvivler på om det nogensinde vil ske.
#3277 MMB 13 år siden
#3278 Babo84 13 år siden
#3279 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#3280 Babo84 13 år siden
Det handler om at finde balancen, og begge straffe kan dømmes. Det er bare for dumt af Milan at holde trøjen så længe, og så skal det altså bare straffes, hvis det opdages.