Gravatar

#3481 dyg 13 år siden

#3479 - Cool, masser af undeholdning!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3482 The Insider 13 år siden

Jeg fik da stemt på en Arsenal-kamp under "bedste kamp" ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#3483 The Insider 13 år siden

Synes godt nok, det er lidt underligt, at Didier Drogba ikke kan findes under "Forwards"... Men hey, jeg har da to Arsenal-spillere, to Tottenham-spillere og én Liverpool-spiller med på mit hold :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3484 MMB 13 år siden

Synes backpladserne vare svære at vælge, resten var ret ligetil (selvom der dog var et par svære valg). :)

Men spændende afstemning! :)

Jeg har sgu hele 4 Man. Utd. spiller på mit hold, kan jeg se. :) "Kun" 2 Chelski og 2 Arsenal spillere.
Gravatar

#3485 Kruse 13 år siden

Jeg har bl.a. 3 Man. Utd-spillere, men efter en gennemgang af listen igen, ville jeg nok også have valgt endnu en, da jeg havde overset Ryan Giggs.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3486 The Insider 13 år siden

Jeg var også tæt på at snuppe Giggs, men Ginolas genialiteter har brændt sig fast på min nethinde for evigt.
War. War never changes.
Gravatar

#3487 Åkepool 13 år siden

Kruse (3480) skrev:
så det kan da være at Liverpool kunne være et fornuftigt valg nogen steder :)

Det er nemlig rigtigt :)

Jeg har forresten 4 tidligere Arsenal-spillere på mit hold, så der kan du være tilfreds.

The Insider (3482) skrev:
Jeg fik da stemt på en Arsenal-kamp under "bedste kamp" ;-)

Ja, der røg jeg altså på en Newcastle kamp ;)

The Insider (3483) skrev:
Synes godt nok, det er lidt underligt, at Didier Drogba ikke kan findes under "Forwards"... Men hey, jeg har da to Arsenal-spillere, to Tottenham-spillere og én Liverpool-spiller med på mit hold :-)

Men hvor mange fra Chelsea?

Foeller (3484) skrev:
Jeg har sgu hele 4 Man. Utd. spiller på mit hold, kan jeg se. :) "Kun" 2 Chelski og 2 Arsenal spillere.

Og selvfølgelig en Liverpool-mand på den centrale midtbane......Eller du bliver skudt ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3488 The Insider 13 år siden

#3487, Ja, der røg jeg altså på en Newcastle kamp ;)

Haha, me too! ;-)

To fra Arsenal, to fra Tottenham, én fra Liverpool og seks fra Chelsea. Oooooh yeah!
War. War never changes.
Gravatar

#3489 The Insider 13 år siden

Eller, hov, FEM fra Chelsea. Jeg skiftede alligevel Cech ud med Schmeichel i sidste øjeblik ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#3490 Kruse 13 år siden

Jeg har tre fra United, én fra Chelsea, én fra Liverpool, én fra Newcastle og fem fra Arsenal.

Jeg har dog nok været lidt for hurtig ved nogle valg må jeg indrømme, og ved en gennemgang igen, vil jeg nok skifte mindst to spillere ud(begge fra Arsenal). Men generelt så er væsentligt flere end 11 spiller der fortjener at være på det hold, så nogle spillere kunne sagtens udskiftes med andre :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: