Gravatar

#3541 MMB 13 år siden

Typisk Madrid at skulle begynde på sådan en omgang lort. Det er godt nok svært at have medlidenhed med dem...
Gravatar

#3542 Castanea 13 år siden

Ja tak! Godt jeg oddsede 200 kroner på en Bayern-sejr så. :)

#3541:

Det er væmmeligt, ja.
Gravatar

#3543 Babo84 13 år siden

Hold da op godt spil fra bayern, som nærmest fik mast Madrid i 2 halvleg med stort pres og fysisk styrke samt imponerende hurtighed, lige fra bagerste backs, til wings og frontangribere.. 2-1 er farligt, men jeg var ikke imponeret over Madrid.
Gravatar

#3544 Babo84 13 år siden

Og så bliver the blues smadret imorgen
Gravatar

#3545 loki 13 år siden

Spændende omend uskøn kamp med mange afbrydelser. 2 - 1 er sådan set fint nok, men jeg tvivler på at det er nok til returopgøret. Desværre ;)
www.peakoil.dk
Gravatar

#3546 HonoDelLoce 13 år siden

Er jeg den eneste, der finder det en LIIIIIILLE smule sært, at Preben-drengen står i studiet efter kampen i går og er HELT i benovelse over, at Lahm "er en højreback, der laver en finte inden han slår et indlæg" (og ja, det var faktisk ret præcist citeret) ? Jeg mener, come on, som "ekspertkommentator" på verdens største klub-turnering, bør man så ikke have indset, at offensivt indstillede backs, der kan andet end at løbe, har været reglen mere end undtagelsen i de sidste i hvert fald 10-12 år ?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3547 Babo84 13 år siden

Hehe! Ja det virkede som om det var første gang de så Lahm i aktion. Lahm har været fremragende i mange år, og været den han er, så det kom ikke bag på mig den finte. Det jeg bed mest mærke i Bayerns spil var det speed de kom med. Nu spiller jeg også selv fodbold, men hold kæft et tempo de har, eller havde igår. Alba, deres højre back, overraskede mig også, som også er ret offensiv og lynhurtig ung spiller. De har super hold, selvom det undrer mig at mesterskabet røg til dortmund, nu for andet år i træk, og bayern har selv udtalt, at de handler i transfer-vinduet omgående (det har de så også gjort med Shaqiri).
Gravatar

#3548 Babo84 13 år siden

Og så gælder det squ i aften, Insider :) håber du har rigeligt med tudekiks :)

Men et seriøst bud, så tror jeg det bliver et tæt opgør i London. Men det kommer også an på hvordan barca griber tingene an.
Gravatar

#3549 HonoDelLoce 13 år siden

Jamen, det er jo i sig selv helt grotesk, at han tillader sig at blive overrasket over en teknisk velfunderet back. Jeg mener, se lige, hvor almindeligt det er blevet, især på top-hold. Og sådan har det jo været i en god del år efterhånden. Det er vel også derfor, at der er gået trend i at omskole tidligere angribere til backs (for det synes jeg dælme godt nok sker meget rundt omkring :D )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3550 Babo84 13 år siden

Jep, jeg er helt enig. Men noget andet er, så synes jeg squ de er nogle sjove fætre i studiet :) Der er squ plads til lidt drillerier og frække kommentar.

Skriv ny kommentar: