Gravatar

#3551 HonoDelLoce 13 år siden

Det er helt sikkert - også selvom det måske er liiiidt trættende i længden, at mange af de samme jokes skal gå igen (Preben kan lide Italiensk, Peter kan lide United osv).

Jeg glæder mig fakkertalt helt afsindigt til at se, hvordan det bliver med Jes Dorph i studiet. Ham har jeg s'gu altid godt kunne lide (hvor jeg samtidigt ALDRIG har kunnet udstå Schmeichel :) )
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3552 Babo84 13 år siden

Ja, det bliver ganske interessant. Jeg havde problemer med Schmeichel i starten, men synes han blev bedre og mere naturlig, men han kan virke sådan lidt klodset og uelegant, og her er Dorphs erfaringer som journalist noget bedre.
Gravatar

#3553 The Insider 13 år siden

#3548, er du gal? Med alle de penge, jeg vinder på Chelseas stensikre nederlag i aften, kan jeg svømme i dagevis nuggets, fries og sodavand, mens alverdens Barcelona-fans igen må bruge årevis på at generobre modet til at indrømme, at de hepper på europamestrene i trampolinspring!
War. War never changes.
Gravatar

#3554 Kruse 13 år siden

The Insider (3553) skrev:
Med alle de penge, jeg vinder på Chelseas stensikre nederlag i aften, kan jeg svømme i dagevis nuggets, fries og sodavand

Så må det være mange penge du satser, for man kan vel ikke få ret meget tilbage på en Barca-sejr? :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3555 The Insider 13 år siden

True, true! Men jeg krydser naturligvis fingre for, at jeg ender på gaden!
War. War never changes.
Gravatar

#3556 Babo84 13 år siden

The Insider (3555) skrev:
True, true! Men jeg krydser naturligvis fingre for, at jeg ender på gaden!

Jeg håber ikke du ender på sygehuset med flere traumer :)
Gravatar

#3557 The Insider 13 år siden

Det gør jeg stensikkert! Sidst de spillede mod hinanden stillede jeg mig op på sofaen, fordi jeg simpelthen ikke kunne spotte Messi, og så gled jeg uheldigvis :-/
War. War never changes.
Gravatar

#3558 Babo84 13 år siden

The Insider (3557) skrev:
og så gled jeg uheldigvis :-/

Det er lidt utroligt at du stadig er i live :) Men mon ikke Abrahmovich har bidraget lidt til enkelte operationer eller to :)
Gravatar

#3559 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

#3546 Jeg mener nu at han har ret. Der er ikke ret mange backs som på den måde kan sætte deres direkte modstander. Det kan Lahm og gør det ofte i en kamp. For mig at se er han verdens bedste back.

Det er muligt at der er mange offensive backs, men der er ikke mange som på samme kan drible ligesom Lahm kan. Det var egentlig blot det Preben pointerede sådan som jeg lige hørte det.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#3560 The Insider 13 år siden

#3558, faktisk ligger hans yacht (eller, den ene af dem i hvert fald) virkelig ofte i havn i København. Kender folk, der er blevet vist rundt om bord. Manden er sgu en gentleman!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: