Gravatar

#3561 HonoDelLoce 13 år siden

You need to watch way more football :)

Jeg er ganske enig i, at han er EN af verdens bedste backs, men han er på ingen måde noget specielt fordi han kan "sætte en direkte modstander" eller drible..

De fleste storhold i især spansk fodbold har gerne backs, der kan den slags ting. United har to brasilianske backs, der lever højt på det (når de får lov at spille), Enrique hos Liverpool ynder at drible sine modstandere, Santos hos Arsenal det samme, shit, selv Oviedo hos FCK elsker stepovers, hæl-finter og deslige.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3562 Babo84 13 år siden

Der er en del navne man kan sætte på backs, såvel som forsvarsspillere, der bidrager til det offensive. Barca forsøger nu at købe Alba fra Valencia, der har samme kvaliteter, som Alves, f.eks. Men det der er overraskende er, at de har større interesse i Bale, som de vil have til at spille back. Jeg er dog enig i, at Lahm muligvis er det bedste bud, med Alves.
Gravatar

#3563 HonoDelLoce 13 år siden

Ja, jeg forstår heller ikke al den snak om at købe Bale som venstre back (Barca er jo langt fra den første klub, der går de rygter om).

Jovidst, Bale har spillet meget venstreback, men det var jo ikke før han blev rykket frem, at han virkelig slog igennem.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#3564 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

#3561 Der er vi så åbenbart uenige.

Handlen med Montolivo til Milan, rykker tættere og tættere på. Nu er de italienske noget så langt som til at kunne afsløre detaljerne for handlen. Vil være en rigtig god tilføjelse til midtbanen.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#3565 MMB 13 år siden

Nå, så er det i aften Chelski skal vise, hvad de duer til. Jeg håber virkelig, de leverer en kæmpe overraskelse, selvom jeg desværre tvivler på det!

Kom så, The Blues!
Gravatar

#3566 The Insider 13 år siden

Niiiiiice. 4-1 til Barcelona. To straffe, et offside-mål og et selvmål af Mikel.
War. War never changes.
Gravatar

#3567 MMB 13 år siden

Det var en ny vinkel!

De andre gange har du forsøgt at antijinxe dig selv ved at skrive, at Chelsea taber. I dag mener du, Chelsea vinder. Hmm, mystisk... Betyder det, at din strategi er at antijinxe dit jinx?! :P

EDIT: Men din "4-1 til Chelsea" stemmer ikke overens med resten af din tekst. Var det hele blot en fejl i The Insiders klassiske antijinx?!
Gravatar

#3568 The Insider 13 år siden

Det var en fejl, jeg hurtigt rettede! :)
War. War never changes.
Gravatar

#3569 MMB 13 år siden

Det er godt nok snyd, at du bare kan rette dine indlæg, uden vi andre dødelige kan se, du har rettet dem! Det var en fatal fejl, du lavede, Insider! Den kommer uden tvivl til at have en grum betydning på aftenens kamp - om du så ændrer dine indlæg eller ej! ;)

Nå, god kamp! :)
Gravatar

#3570 MMB 13 år siden

Ja, heldet er da med os indtil videre! :)
Puha... Chelsea bliver sgu kørt over, tror jeg desværre...

Skriv ny kommentar: