Gravatar

#711 HonoDelLoce 13 år siden

Bruce (710) skrev:
#709 Ikk' ringe :)

Nu ved jeg ikke om du ser den igangværende kamp..

Men sådan en retningsbestemt brysttæmning som N'Doye lige satte ind der - det er jo ikke set lignende siden Zumas tid..

Afbrænderen bagefter er så ikke set siden... Tjaa, kampen før! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#712 Babo Rises 13 år siden

The Insider (705) skrev:
United har vundet 5 af årtiets 10

6, hvis man tæller 99/2000 sæson, men okay :)

Copa del rey er blevet vundet af 9 forskellige hold fra 2000, og kun én gang af Madrid (igår) og Barca.
Gravatar

#713 Bruce 13 år siden

#711 Nej jeg vil ikke støtte kanal 9 :)
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#714 The Insider 13 år siden

#712, ja, og hvis vi tæller de seneste 5 år, så er United og Chelsea faktisk præcist lige gode om det - faktisk har Chelsea høstet endnu flere trofæer takket være de forskellige pokalturneringer.

Anyhow, der er flere grunde til, at jeg ikke følger med i spansk fodbold, men jeg synes også, at kampen om mesterskabet er blevet dødhamrende kedeligt dernede de sidste mange år. Jeg synes ikke, man kan sige, at noget hold p.t. dominerer i England, og samtidigt bliver det strammere og strammere i bunden af PL.

Måske skyldes det, at topklubberne er ved at gennemgå et generationsskifte, men man kan bestemt også se, at bund- og midterklubberne generelt er blevet bedre de seneste sæsoner. Det er blevet langt sværere at forudse resultaterne, og jeg synes også, at den engelske liga byder på et overflødighedshorn af vidt forskellige spillestiler, hvilket også gør den helt særlig i mine øjne. Så synes jeg, at der i langt højere grad er tale om udbredte "spillestil-skabeloner" i Spanien og Italien. England rules!
War. War never changes.
Gravatar

#715 Bruce 13 år siden

The Insider (714) skrev:
England rules!

Men PL er jo så ikke England, men et sammensurium af fodboldverdenens globale identitet og fodboldnationalt set, så er status jo den, at Spanien sidder på magten :)

Spillestilsmæssigt dog .... aner jeg det ikke :)
Gravatar

#716 The Insider 13 år siden

#715, of course, jeg siger det bare, fordi ligaen spilles inden for nationens grænser, og derfor er England et fantastisk land!
War. War never changes.
Gravatar

#717 Bruce 13 år siden

#716 Jeg "prikker" blot :) Er enig i, at den liga er den hårdeste :)
Gravatar

#718 The Insider 13 år siden

Oh yeah!
War. War never changes.
Gravatar

#719 JannikAnd 13 år siden

Men så langt fra den bedste!
Gravatar

#720 The Insider 13 år siden

#719. nope!
War. War never changes.