Chelsea gjorde det som Milan ikke kunne på hjemmebane. De var mere kyniske.
Jeg synes faktisk ikke Chelsea gjorde det bedre end Milan. Chelsea pressede jo slet slet ikke, og jeg tror altså ikke det vil gå på barca's hjemmebane. Jeg er stadig afslappet omkring det her, for jeg føler barca er så meget bedre, og jeg frygtede langt mere Milan. Chelsea var bare heldige denne omgang, men okay.. sådan er fodbold.
#3602 Jeg vil mene at Chelsea gjorde det de kunne med de spillere de har. I første halvleg var Barcelona farlige, især i starten. Efter Chelsea får målet er de ikke tvunget frem på banen og samtidig holdte de Barcelona væk fra de store chancer på nær lige til allersidst.
Milan har ikke spillerne til at kunne stå ligeså langt tilbage på banen som Chelsea. Angrebet er Milans styrke og i forhold til Chelsea havde vi større chancer på hjemmebane, men manglede kynismen.
Chelsea var jo ikke fremme på banen på noget tidspunkt. De var kegler for det meste. Deres taktik var alle mænd bag uden pres. Der lykkedes fordi Barca ikke kunne score, og Chelsea gav jo trods alt 4-5 muligheder væk. Hjemme. Det kan næppe gå over to kampe, men nu må vi se.
Somebody's an angry Babo! Du har forhåbentlig ikke for mange traumer? ;-) Chelsea havde flere nogenlunde kontraer i 1. halvleg, og der skal mere til at parkere bussen end blot at trække i håndbremsen, som de også skrev på BBC. Formidabel, superkoncentreret defensiv indsats. Messi var fuldkommen anonym (syvende kamp mod Chelsea, hvor han ikke har kunnet score), Ramires var sublim, Cahill genial. Chelsea taber ganske vist 3-1 til Barcelona på Nou (virkelig bittert efter at have været bagud 2-1 indtil overtiden), men indtil da: Pure bliss!
Det er sjovt så stille du er omkring Drogbas konstante stunts, Insider? :) Den mand er alene årsagen til, at jeg ikke kan sympatisere med Chelsea. Føj!
#3601 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#3602 Babo84 13 år siden
Jeg synes faktisk ikke Chelsea gjorde det bedre end Milan. Chelsea pressede jo slet slet ikke, og jeg tror altså ikke det vil gå på barca's hjemmebane. Jeg er stadig afslappet omkring det her, for jeg føler barca er så meget bedre, og jeg frygtede langt mere Milan. Chelsea var bare heldige denne omgang, men okay.. sådan er fodbold.
#3603 Castanea 13 år siden
Hvorfor tror du, jeg oddser? :)
#3604 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Milan har ikke spillerne til at kunne stå ligeså langt tilbage på banen som Chelsea. Angrebet er Milans styrke og i forhold til Chelsea havde vi større chancer på hjemmebane, men manglede kynismen.
#3603 Du har en pointe.
#3605 Babo84 13 år siden
#3606 The Insider 13 år siden
#3607 Babo84 13 år siden
#3608 The Insider 13 år siden
#3609 JannikAnd 13 år siden
#3610 Babo84 13 år siden
Lasse Spang Olsen var misundelig, så Drogma har allerede fundet sig nyt job i danske actionfilm.