Gravatar

#721 Babo Rises 13 år siden

Tjo. Men United har også satset på CL, og vundet den i 08 og var i finalen året efter, altsammen indenfor de sidste 5 år :) Jeg synes som sagt ikke at det er svært at forudse resultaterne i toppen, men enig i, at andre engelske hold har et højt bundniveau, selvom Europa League er uden Engelske hold. City, med det hold, burde levere bedre.
Gravatar

#722 The Insider 13 år siden

#721, men, igen, der har Arsenal også været i en finale og Chelsea har været i én finale og hele FIRE semi-finaler derudover. Liverpool har klaret sig lige så godt i Champions League i det sidste årti som United endda (én titel, én finale derudover). Det korte af det lange er, at United måske nok har flest titler i hus fra de sidste par årtier, men at sige, at de "dominerer alt" i England synes jeg bare lyder lige lovlig voldsomt :-) Jeg tror ikke, du kan pege på nogen topklub i England, som IKKE satser på CL.
War. War never changes.
Gravatar

#723 Babo Rises 13 år siden

The Insider (722) skrev:
men at sige, at de "dominerer alt" i England synes jeg bare lyder lige lovlig voldsomt

Der er selvfølgelig flere hold, der har præsteret, men lige siden 99' har United haft en vedvarende succes, og de når altid langt/længst i forhold til andre Engelske hold. Mener også United er i top 2-3 over flest CL kampe, overhovedet. Her mener jeg ikke, at hverken Chelsea eller Arsenal har gjort så stort indtryk år efter år.

Gravatar

#724 loki 13 år siden

3-6... o.O imponerende må man sige
www.peakoil.dk
Gravatar

#725 The Insider 13 år siden

#723, lige siden 99' har United haft en vedvarende succes

Ah, tre år uden et mesterskab er vel ikke "vedvarende". Alt er relativt :-)
War. War never changes.
Gravatar

#726 IK 13 år siden

Endelig Torres!
Gravatar

#727 Åkepool 13 år siden

IK (726) skrev:
Endelig Torres!

Ja, sikke noget pis!!!
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#728 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Endnu en sejr til Milan, som nu er henholdvis 8 og 9 point foran Inter og Napoli med 4 runder tilbage. Mesterskabet er nu meget tæt på at komme tilbage til Milano.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#729 The Insider 13 år siden

#726, niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice
War. War never changes.
Gravatar

#730 HonoDelLoce 13 år siden

IK (726) skrev:
Endelig Torres!

Nu fik jeg endelig lige set målet.. Jeg synes det er meget skægt, at der faktisk skal en hjælpende hånd til fra naturens side.. :D Men hurtigt reageret af Torres, da bolden pludselig stopper fuldstændig i vandpølen :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: