#3661, 100% overlagt, min ven. Man kan tydeligt se, når han springer, at han med vilje skubber sig ind i Terry. Nasty shit. Men altså, hvad andet kunne man forvente af ham?
Det sjoveste(eller tåkrummende) ved Faxe, er når han har 2-3 sætninger igang på samme tid, men ikke formår at fuldføre en eneste af dem :)
The Insider (3662) skrev:
#3661, 100% overlagt, min ven. Man kan tydeligt se, når han springer, at han med vilje skubber sig ind i Terry. Nasty shit. Men altså, hvad andet kunne man forvente af ham?
Du er uforbederlig.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
BBC er i øvrigt enig: Overlagt af Vermaelen. Men fred være med det! Lige nu er det bare pokkers irriterende, at Chelsea ikke udnytter deres talløse muligheder. Sateme for sløset. Det er naturligvis derfor, de ender med at tabe 4-1 i dag.
#3661 Kruse 13 år siden
Han har enormt momentum og han prøver at begrænse farten. Desværre skulle Terry bruges til dette, men der er intet ondsigtet i handlingen.
#3662 The Insider 13 år siden
#3663 The Insider 13 år siden
#3664 Kruse 13 år siden
Det sjoveste(eller tåkrummende) ved Faxe, er når han har 2-3 sætninger igang på samme tid, men ikke formår at fuldføre en eneste af dem :)
Du er uforbederlig.
#3665 The Insider 13 år siden
Tak man! :-) Jeg er da helt rørt over at få at vide, at jeg allerede er så perfekt, at jeg ikke længere kan bedres!
Nå, men Chelsea dominerer, har de største chancer og snydes for kendelser. Det bliver stensikkert 4-1 til Arsenal! STENSIKKERT!
#3666 Kruse 13 år siden
Jeg tror at stolpen ved Cech's mål ikke helt er enig.
#3667 The Insider 13 år siden
#3668 The Insider 13 år siden
#3669 Kruse 13 år siden
#3670 The Insider 13 år siden