Gravatar

#731 Kruse 13 år siden

HonoDelLoce (730) skrev:
Nu fik jeg endelig lige set målet.. Jeg synes det er meget skægt, at der faktisk skal en hjælpende hånd til fra naturens side.. :D Men hurtigt reageret af Torres, da bolden pludselig stopper fuldstændig i vandpølen :)

Jeg tror nu at det var Torres der brugte sin telekinese til at stoppe bolden. Jeg går i hvert fald udfra at til 50 millioner pund, så må manden også have overnaturlige evner.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#732 HonoDelLoce 13 år siden

Kruse (731) skrev:
Jeg tror nu at det var Torres der brugte sin telekinese til at stoppe bolden. Jeg går i hvert fald udfra at til 50 millioner pund, så må manden også have overnaturlige evner.

Haha.. Jeg må lige se det fra nogle flere vinkler.. Der må skulle nogle hand-waves eller seriøs nedstirring til at lave sådan et nummer! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#733 Babo Rises 13 år siden

The Insider (725) skrev:
"vedvarende". Alt er relativt :-)

Det er skam sandt nok :)

Noget andet er; hvorfor var Chelsea's bane SÅ vandet igår? Så kun lidt af kampen, ved ikke om de var inde på det? Det var umuligt at spille, men gode mål.
Gravatar

#734 The Insider 13 år siden

Åha, man bliver jo helt rørt til tårer, når man ser Torres glæde (godt mål, i øvrigt) og spillerne, der kommer jublende i samlet flok over til ham. Det største og mest rørende øjeblik i menneskets historie? Tror jeg vistnok! Må dog aligevel have været lidt ubehageligt med en "bunke" på den overflade!

#733, det stod simpelthen ned i stænger :-) Og så lynede det også gevaldigt - flere af lamperne og bannerreklamerne gik ud undervejs. Det er selvfølgelig temmelig hasarderet at spille i den slags vejr, og jeg er spændt på, hvordan det ser ud med Essien...
War. War never changes.
Gravatar

#735 The Insider 13 år siden

Jeg håber næsten, at Arsenal vinder i dag... Chelsea har brug for, at Arsenal stadig tror på det, når de mødes med United.
War. War never changes.
Gravatar

#736 Kruse 13 år siden

The Insider (735) skrev:
Jeg håber næsten, at Arsenal vinder i dag... Chelsea har brug for, at Arsenal stadig tror på det, når de mødes med United.

Det kan du godt skyde en hvid pil efter. Arsenal er gået på ferie desværre.
Gravatar

#737 The Insider 13 år siden

Tydeligvis! Jeg kondolerer, Kruse! Det er sgu synd for en sympatisk herre som dig.
War. War never changes.
Gravatar

#738 Kruse 13 år siden

The Insider (737) skrev:
Tydeligvis! Jeg kondolerer, Kruse! Det er sgu synd for en sympatisk herre som dig.

Tak! Og for at gøre ondt værre, så er det også ved at være definitivt at Esbjerg(Mit andet hold) rykker ud af Superligaen :(
Gravatar

#739 loki 13 år siden

Fryd.
www.peakoil.dk
Gravatar

#740 IK 13 år siden

HonoDelLoce (730) skrev:
Nu fik jeg endelig lige set målet.. Jeg synes det er meget skægt, at der faktisk skal en hjælpende hånd til fra naturens side.. :D Men hurtigt reageret af Torres, da bolden pludselig stopper fuldstændig i vandpølen :)

Selv en Arsenal fan som mig, kunne ikke undgå at trække smilebåndet da han scorede. Torres er jo en sympatisk herre som jeg begyndte at få ondt af kamp efter kamp. Hvis det var som spiller som Ballotelli der var i måltørke, kunne jeg ikke være mere ligeglad. ;)

Skriv ny kommentar: