Gravatar

#3651 The Insider 13 år siden

#3650, som jeg skrev i #3630, så synes jeg, at det er helt fair, når man tager de to mandskabers respektive indsatser i betragtning. Chelsea snød ikke, de filmede sig ikke til straffe, de skulle ikke have haft flere kort, og de scorede ikke nogen "ghost" mål. Til gengæld scorede de én gang mod Barcelonas mål. Derudover har Barcelona jo aldrig nogensinde fortjent en sejr. EVER!
War. War never changes.
Gravatar

#3652 Babo84 13 år siden

The Insider (3651) skrev:
#3650, som jeg skrev i #3630, så synes jeg, at det er helt fair, når man tager de to mandskabers respektive indsatser i betragtning. Chelsea snød ikke, de filmede sig ikke til straffe, de skulle ikke have haft flere kort, og de scorede ikke nogen "ghost" mål. Til gengæld scorede de én gang mod Barcelonas mål. Derudover har Barcelona jo aldrig nogensinde fortjent en sejr. EVER!

haha! Tror nu du skal holde dig til film, insider :)
Gravatar

#3653 The Insider 13 år siden

#3652, ligesom Messi? Kapow!
War. War never changes.
Gravatar

#3654 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Det ser ud til at Genoa er i gang med at købe de resterende 50% af Francesco Acerbi og derefter vil sende ham til Milan på et lån med en frikøbsklausul på €8 millioner. Fantastisk samarbejde som Genoa og Milan har :)
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#3655 Babo84 13 år siden

The Insider (3653) skrev:
#3652, ligesom Messi? Kapow!

Nej da. Academy award winner 2012, Drogba..
Gravatar

#3656 The Insider 13 år siden

#3655, ja, hvis Drogba vitterligt formåede at ligne en midaldrende, hvid franskmand i en stumfilm, fortjente han da afgjort statuetten!
War. War never changes.
Gravatar

#3657 The Insider 13 år siden

Sådan, John Faxe. Sæt Peter Piil på plads.
War. War never changes.
Gravatar

#3658 Kruse 13 år siden

John Faxe er en af de dårligste fodboldkommentatorer i Danmark, så de ting han siger skal tages med et gran salt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#3659 The Insider 13 år siden

Eeeeeeej, man - og han er endda gammel Arsenal-mand :-) Men ja, han er temmelig useless. I det mindste er han ikke lige så farvet som Peter Piil eller Pierrot.
War. War never changes.
Gravatar

#3660 The Insider 13 år siden

Fuck, hvor nasty! Det var jo 100% overlagt af Vermaelen.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: