Hvis de spiller en flot gang fodbold i finalen, så må de skam gerne vinde, men hvis det bliver en gentagelse af de 2 semifinaler, så er det synd for fodbolden. Og ja jeg forventede mere af Chelsea over de 2 kampe; når et hold som FCK rent faktisk kunne byde FCB op til dans og havde ~35% boldbesiddelse på hjemmebane mod Chelsea's ~25%, så burde et hold som Chelsea også kunne præstere mere end at grave sig ned i begge kampe. (At de graver sig ned efter udvisningen er logisk nok).
Jamen hvis det er jeres synsvinkel - at kun resultatet har betydning - så lad mig erklære mig uenig, men så er det vist heller ingen grund til at diskutere den længere.
Kønt spil er det langt fra det Chelsea viste, både mod Benfica og specielt mod Barca. Men det var vel måden at gøre det på mod to teknisk stærke hold. Men jeg kan bare ikke lade være med at ryste på hovedet over de mange brændte muligheder, specielt af Barca. Muligt, at Chelsea's "bus" gav pote i sidste ende, men det er kraftedeme Barca's ineffektivitet der kostede dem dyrt. Barca havde mere end rigeligt med muligheder for at lukke og slukke, både i London og hjemme, og jeg forstår det ganske enkelt ikke. Jeg ville forstå det, hvis de ikke kom frem til nogle muligheder, men for hunden da, der var en del igår, som selv jeg ville sparke ind.
Det skal du nok ikke regne med. De spiller på samme måde som har givet dem resultater, alt andet ville være tåbeligt. De vil afvente på chancen, og slå til. Dét har de til gengæld været gode til.
#3941 Babo84 13 år siden
#3942 The Insider 13 år siden
#3943 loki 13 år siden
Hvis de spiller en flot gang fodbold i finalen, så må de skam gerne vinde, men hvis det bliver en gentagelse af de 2 semifinaler, så er det synd for fodbolden. Og ja jeg forventede mere af Chelsea over de 2 kampe; når et hold som FCK rent faktisk kunne byde FCB op til dans og havde ~35% boldbesiddelse på hjemmebane mod Chelsea's ~25%, så burde et hold som Chelsea også kunne præstere mere end at grave sig ned i begge kampe. (At de graver sig ned efter udvisningen er logisk nok).
#3944 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Jeg kan ikke rigtigt se hvorledes man kan bebrejde Chelsea at spille på den måde, når de går videre. Det er resultatet der tæller, intet andet.
#3945 The Insider 13 år siden
#3946 loki 13 år siden
Jamen hvis det er jeres synsvinkel - at kun resultatet har betydning - så lad mig erklære mig uenig, men så er det vist heller ingen grund til at diskutere den længere.
#3947 Babo84 13 år siden
#3948 Babo84 13 år siden
Det skal du nok ikke regne med. De spiller på samme måde som har givet dem resultater, alt andet ville være tåbeligt. De vil afvente på chancen, og slå til. Dét har de til gengæld været gode til.
#3949 loki 13 år siden
Ja målet til 2-1 var satme en perle og ekstremt effektivt slået til heh.
#3950 MMB 13 år siden
SÅDAN. Det er så vigtigt!