Gravatar

#3951 Åkepool 13 år siden

Og lålålålålåj!!!

Så snuppede F.C.K. lige en plads i pokalfinalen :)

Og Juve, bum!

Og Bayern i aften, bum!

Så er det sgu en god fodboldaften. Godt Liverpool ikke spiller i aften, for så var det vel blevet en lorte fodboldaften.

Og Insider, hvordan ser det ud med de to skadede spillere fra igår? Bliver de først klar 6. maj? ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3952 MMB 13 år siden

Har btw. ondt af Sønderjyske, men typisk FCK at fedte sig videre. :) De er sgu ved at udvikle sig til DK's Man Utd på den konto. :)

Er du Juve fan?! :D
Gravatar

#3953 Åkepool 13 år siden

Foeller (3952) skrev:
men typisk FCK at fedte sig videre. :) De er sgu ved at udvikle sig til DK's Man Utd på den konto. :)

Så stopper du!!!

Foeller (3952) skrev:
Er du Juve fan?! :D

Vi har rundet det lidt en anden gang. Jeg var meget passioneret Juve fan i slut 70érne (Zoff gjorde mig til fan), 80érne og tildels også 90érne. Har da også set dem 2 gange i Idrætsparken (som Parken hed dengang). Men min interesse i Italiensk fodbold generelt faldt mere og mere, da jeg mente og stadig mener, at det er meget mere interessant at se Engelsk fodbold hvor de ikke ligger og piver hvert andet minut og hvor der er mere fart på, så min interesse blev mere ensrettet på mit andet store favorithold Liverpool og så dalede min interesse i Juve stille og roligt. Idag kender jeg ikke mange spillere på holdet, men de vil altid have en plads i mit hjerte og jeg holder med dem mod alle andre hold end Liverpool og F.C.K. :)

Nå ja, og så trak alt det korruptionspis også ned.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3954 The Insider 13 år siden

Kom så, Bayern og Real! Masseslagsmål og massevis af røde kort, tak!
War. War never changes.
Gravatar

#3955 loki 13 år siden

lol

Go go Bayern!!
www.peakoil.dk
Gravatar

#3956 loki 13 år siden

suk lol...
www.peakoil.dk
Gravatar

#3957 loki 13 år siden

Fint nok at regler siger, at man skal give straffe hvis hænder/arme er i en unaturlig position, men hvordan i #¤#¤T skulle han ellers holde sine arme................. blah.
www.peakoil.dk
Gravatar

#3958 Castanea 13 år siden

Fuck!

Og fuck dig Borriello og Foeller!
Gravatar

#3959 TheEnd 13 år siden

nåede ik at se straffen. Var den god nok?
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#3960 Castanea 13 år siden

Desværre.

Skriv ny kommentar: