Gravatar

#4031 davenport 13 år siden

Oh, der Schwein :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4032 MMB 13 år siden

Og nøøøj, hvor får Chelsea hug i finalen! :)
Gravatar

#4033 JannikAnd 13 år siden

Den blir svær, Johan!
Gravatar

#4034 Kruse 13 år siden

Siden de spanske hold er de bedste, så har vi en ren spansk finale.....oh wait....nej, sørme ikke om det er et engelsk hold og et tysk hold. Lækkert :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4035 loki 13 år siden

Tjaa.... det troede jeg også mod Barca, men måske Bayern på hjemmebane er mere sulten.
www.peakoil.dk
Gravatar

#4036 Babo84 13 år siden

Kruse (4034) skrev:
Siden de spanske hold er de bedste, så har vi en ren spansk finale.....oh wait....nej, sørme ikke om det er et engelsk hold og et tysk hold. Lækkert :)

Det er også vanvittigt. Men jeg havde faktisk også satset på Bayern i den ene finale helt fra start, mod barca, og sådan burde det kraftedeme også have været.
Gravatar

#4037 Babo84 13 år siden

Men endelig lidt retfærdighed. Fuldt fortjent Bayern napper finalepladsen. De har faktisk været bedre end Madrid, og det var der ikke mange der troede på. Derudover har de klart mødt den største modstand, så helt fortjent. Men vi får garanteret dødsyg finale pga. "bussen", men scorer bayern hurtigt, ja så får vi nok en fodboldkamp.
Gravatar

#4038 Kruse 13 år siden

Babo84 (4036) skrev:
Det er også vanvittigt. Men jeg havde faktisk også satset på Bayern i den ene finale helt fra start, mod barca, og sådan burde det kraftedeme også have været.

Nej, det burde det faktisk ikke :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4039 Babo84 13 år siden

Kruse (4038) skrev:
Nej, det burde det faktisk ikke :)

tja... selvfølgelig ikke når man afbrænder de vildeste chancer, så fortjener man det vel ikke. Men come on.. med bare LIDT mere held, så havde vi fået en drømmefinale, som også ville være fortjent. Chelsea har godt nok haft det held, som der skal til.
Gravatar

#4040 The Insider 13 år siden

#4038, hørt!

#4032 & #4033, jaja, det hørte vi også gang på gang før Napoli, Benfica og (især) Barcelona :-) Men yes, jeg satser også kraftigt på at satse 2k på Bayern-sejr. Robben scorer to mål, Lampard scorer ét trøstemål, før Schweinsteiger scorer hattrick. Ender 5-1. Stensikkert. You heard it here first.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: