Gravatar

#801 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Og minsandten om ikke Mourinho kommer med et par bemærkninger eller to om kampen i går. Og det er jo selvfølgelig aldrig Mourinhos skyld når hans hold taber :) : http://www.bold.dk/nyt/Mourinho-Vind-et-rent-ChL-t...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#802 The Insider 13 år siden

Men manden har jo ret! ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#803 dyg 13 år siden

Der er åbenbart ikke kontakt, men det ændrer ikke min holdning. En hovedløs hasarderet tackling, som sagtens kunne brække et ben.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#804 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg kan af en eller anden underlig årsag ikke se videoen, men jeg synes overhovedet ikke, at det var til rød kort. Klokkeklart gul, ja, men manden går efter bolden.

Og når man sætter det op imod de tre gule kort, som Messi skulle have haft i løbet af kampen, hvor han fik absolut NUL (men han vinkede selvfølgelig også undskyldende med hånden hen mod dommeren, der er selv-udnævnt Messi-fan), så synes jeg det er helt hul i hovedet at give ham rødt.

Men indrømmet, jeg har ikke genset det (udover replays i fjernsynet i går, og der var jeg lidt ophidset af situationen! :) ), og kan af underlige årsager ikke få youtube til at virke på den her computer..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#805 The Insider 13 år siden

Ja, der ser ud til at være nada kontakt. Sidder netop nu og genser kampen på TV2 Sport og kan simpelthen ikke se gennem fingre med Barcelona-spillernes barnagtige adfærd og pinlige skuespil. Nej, Real er heller ikke en stak engle, men det der er simpelthen for pinligt, og sådan har det altid været med den klub. Det piner mig næsten at sige det, men United FTW.
War. War never changes.
Gravatar

#806 dyg 13 år siden

Ja, han rammer bolden, det kan der ikke være tvivl om, men det ændrer ikke på, hvorledes han kommer ind i tacklingen, og det var i min optik for voldsomt og risikabelt.

#805 - Jeg ser også gerne, gulp, at Scum vinder. Jeg gider ikke se på de spanske "dramaer" længere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#807 Kruse 13 år siden

HonoDelLoce (804) skrev:
Jeg kan af en eller anden underlig årsag ikke se videoen, men jeg synes overhovedet ikke, at det var til rød kort. Klokkeklart gul, ja, men manden går efter bolden.

Jeg skulle lige til at skrive det samme, da jeg er helt enig. Det er også efter min mening til et gult kort, men ikke et rødt.

The Insider (805) skrev:
Ja, der ser ud til at være nada kontakt. Sidder netop nu og genser kampen på TV2 Sport og kan simpelthen ikke se gennem fingre med Barcelona-spillernes barnagtige adfærd og pinlige skuespil. Nej, Real er heller ikke en stak engle, men det der er simpelthen for pinligt, og sådan har det altid været med den klub. Det piner mig næsten at sige det, men United FTW.

Helt og aldeles enig! Efter at have set et par sammendrag over kampen, er jeg næsten glad for at jeg ikke så kampen, da jeg jeg synes at den adfærd er til at brække sig over. Dommeren satte sig aldrig i respekt, så hver gang der var frispark, så var der min. 5 spilleren rundt om ham som vifter med armene.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#808 HonoDelLoce 13 år siden

Meget enig både med The Insider og Kruse..

Især situationen med Pedro, hvor han rammer skulder mod skulder med Ramos (tror jeg?) og han straks smider sig og tager sig til ansigtet.. FY FOR HELVEDE!!!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#809 Kruse 13 år siden

HonoDelLoce (808) skrev:
Meget enig både med The Insider og Kruse..

Især situationen med Pedro, hvor han rammer skulder mod skulder med Ramos (tror jeg?) og han straks smider sig og tager sig til ansigtet.. FY FOR HELVEDE!!!

Var det ikke Busquets? Han plejer i hvert fald altid at tage sig til hovedet og rulle rundt, uanset hvor, hvor lidt eller hvor meget han er blevet ramt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#810 IK 13 år siden

HonoDelLoce (808) skrev:

Det var Pedro der ramte Arbeloa, men du har fuldstændig ret. Er fodbold virkelig blevet til et 'snakkesport'? Hvorfor skal alle pege og brokke som barnagtige tøsedrenge? Spil nu spillet for pokker!

Skriv ny kommentar: