Heldet slipper op for jer, Insider. Men sålænge bussen står stille og p-skiven er indstillet, så kan jeg stadig føle mig usikker :) Håber så sandelig at Bayern vinder.
Liverpool spiller da ellers pt. noget af det mest søvndyssende fodbold
Det vil jeg nu ikke give dig ret i. Jeg ved ikke hvor mange af Liverpools kampe du har set i denne sæson, men det er en sæson der har været præget af uheld. Bevares, de har spillet nogle rigtig dårlige kampe, men set over hele sæsonen har de været det dominerende hold i langt de fleste kampe de har spillet (jeg har set alle, pånær en), de har bare været hamrende ineffektive foran modstanderens mål, hvor de er det hold der har ramt træværket flest gange af alle PL hold, nemlig 30.
Jeg har til gengæld ikke set en eneste Juventus kamp i denne sæson, så hvem der har spillet mest sprudlende, skal jeg ikke udtale mig om, men det kører jo for dem,¨så det har spillet vel også gjort :)
Og uanset om Liverpool rent faktisk havde spillet søvndyssende i denne sæson, så ville jeg jo ikke bare fise tilbage til Italiensk fodbold. Det at jeg "droppede" Italiensk fodbold skete jo over en årrække med langsom skuespils-fodbold. Tingene kan have ændret sig i Italien og hvis det er tilfældet, kan det da tænkes at jeg vil give det en chance ;)
The Insider (3976) skrev:
Chelseas (mangler Newcastle og Liverpool bl.a.)
Og Liverpool kampen taber Chelsea stensikkert, for den er jo flyttet til min fødselsdag, så det er en lille gave til mig ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg har til gengæld ikke set en eneste Juventus kamp i denne sæson, så hvem der har spillet mest sprudlende, skal jeg ikke udtale mig om, men det kører jo for dem,¨så det har spillet vel også gjort :)
Jeg har i hvert fald set halvdelen af Liverpools kampe i år og mere eller mindre alle Juventus' kampe, og jeg synes roligt, man kan sige, at Juventus har spillet bedre end Liverpool i år. :) Tabellerne taler også for sig selv. :)
Selvfølgelig har Liverpools sæson været præget af ineffektivitet, men jeg synes godt nok, det er begrænset, hvor godt de har fået deres spil til at flyde. Jeg synes godt nok ikke, deres kombinationsspil er imponerende, og i rigtig mange kampe har de virkelig savnet noget kreativitet på midtbanen.
Åkepool (4042) skrev:
Og uanset om Liverpool rent faktisk havde spillet søvndyssende i denne sæson, så ville jeg jo ikke bare fise tilbage til Italiensk fodbold. Det at jeg "droppede" Italiensk fodbold skete jo over en årrække med langsom skuespils-fodbold.
Nej, det er klart. :)
Åkepool (4042) skrev:
Tingene kan have ændret sig i Italien og hvis det er tilfældet, kan det da tænkes at jeg vil give det en chance ;)
Personligt synes jeg ikke, der har været meget skuespilsbold i år overhovedet fra Juventus' side. Jeg kan i hvert fald ikke huske noget (måske jeg tager fejl?). Men generelt synes jeg slet heller ikke, at Juventus' nuværende hold har tendensen til skuespilsbold overhovedet. Deres nuværende hold er rigtig hårdtarbejdende og samtidig homogent, og samtidig formår de at levere noget ganske seværdigt fodbold. Jeg synes i hvert fald, du bør give det en chance, selvom de resterende kampe formentlig kommer til at bære lidt mere præg af, at de vil sikre sig mesterskabet fremfor at spille seværdigt fodbold.
#4041 Babo84 13 år siden
#4042 Åkepool 13 år siden
Det vil jeg nu ikke give dig ret i. Jeg ved ikke hvor mange af Liverpools kampe du har set i denne sæson, men det er en sæson der har været præget af uheld. Bevares, de har spillet nogle rigtig dårlige kampe, men set over hele sæsonen har de været det dominerende hold i langt de fleste kampe de har spillet (jeg har set alle, pånær en), de har bare været hamrende ineffektive foran modstanderens mål, hvor de er det hold der har ramt træværket flest gange af alle PL hold, nemlig 30.
Og uanset om Liverpool rent faktisk havde spillet søvndyssende i denne sæson, så ville jeg jo ikke bare fise tilbage til Italiensk fodbold. Det at jeg "droppede" Italiensk fodbold skete jo over en årrække med langsom skuespils-fodbold.
Tingene kan have ændret sig i Italien og hvis det er tilfældet, kan det da tænkes at jeg vil give det en chance ;)
Og Liverpool kampen taber Chelsea stensikkert, for den er jo flyttet til min fødselsdag, så det er en lille gave til mig ;)
#4043 MMB 13 år siden
Jeg har i hvert fald set halvdelen af Liverpools kampe i år og mere eller mindre alle Juventus' kampe, og jeg synes roligt, man kan sige, at Juventus har spillet bedre end Liverpool i år. :) Tabellerne taler også for sig selv. :)
Selvfølgelig har Liverpools sæson været præget af ineffektivitet, men jeg synes godt nok, det er begrænset, hvor godt de har fået deres spil til at flyde. Jeg synes godt nok ikke, deres kombinationsspil er imponerende, og i rigtig mange kampe har de virkelig savnet noget kreativitet på midtbanen.
Nej, det er klart. :)
Personligt synes jeg ikke, der har været meget skuespilsbold i år overhovedet fra Juventus' side. Jeg kan i hvert fald ikke huske noget (måske jeg tager fejl?). Men generelt synes jeg slet heller ikke, at Juventus' nuværende hold har tendensen til skuespilsbold overhovedet. Deres nuværende hold er rigtig hårdtarbejdende og samtidig homogent, og samtidig formår de at levere noget ganske seværdigt fodbold.
Jeg synes i hvert fald, du bør give det en chance, selvom de resterende kampe formentlig kommer til at bære lidt mere præg af, at de vil sikre sig mesterskabet fremfor at spille seværdigt fodbold.
#4044 The Insider 13 år siden
#4045 HonoDelLoce 13 år siden
Pics!
#4046 Babo84 13 år siden
Er det ikke de trøjer med bus-logoet? Eller var det p-skiven?
#4047 The Insider 13 år siden
http://imageshack.us/photo/my-images/13/chelseashi...
#4048 Babo84 13 år siden
#4049 Åkepool 13 år siden
Den der skal få dig dræbt på din ferie ;)
#4050 Åkepool 13 år siden
Det vil jeg helt sikkert gøre.