Gravatar

#4051 The Insider 13 år siden

#4049, men forestil dig, hvor stor en martyr jeg kunne blive! ;-)
War. War never changes.
Gravatar

#4052 bhs 13 år siden

God humor ;)

Kan man bestille et eksemplar :) ? Har en del barca fans på arbejdet.
Gravatar

#4053 JannikAnd 13 år siden

bhs (4052) skrev:
God humor ;)

Kan man bestille et eksemplar :) ? Har en del barca fans på arbejdet.
Burde en Real-fan ikke være lidt ydmyg dagen derpå? :)
Gravatar

#4054 The Insider 13 år siden

#4052, hehe, jeg tastede egentlig bare bogstaver og tal ind på Unisport :-) Den er selvfølgelig lidt dyr pga. de mange bogstaver, men absolut prisen værd!
War. War never changes.
Gravatar

#4055 loki 13 år siden

Må være hårdt konstant at lægge andre for had.
www.peakoil.dk
Gravatar

#4056 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Så er det i eftermiddag at Barcelona holder pressemøde og hvor Guardiola højest sandsynlig bekræfter at han ikke forlænger sin kontrakt.

Det er ingen hemmelighed at Berlusconi gerne vil ha' at Milan spiller ligesom Barcelona, men jeg tvivler dog på at Milan henter ham. De vil i så fald skulle betale en stor sum penge til Allegri, hvilket klubben ikke har råd til.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4057 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg tror, at han tager sig et sabbatår og så trækker i United-trøjen.. Træner-trøjen, that is..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4058 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

#4057 Det hælder jeg også til. I hvert fald at han tager et år hvor han reflekterer over tingene. Hvad han så vælger efter dette, vil tiden vise. Han er dog stor fan af italiensk fodbold.

Det kan selvfølgelig også være at han forlænger, selv om det er lidt mærkeligt at annoncere sådan noget på et pressemøde.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4059 JannikAnd 13 år siden

Så er det officielt: Guardiola stopper som Barca-træner.

Det må siges at være en kæmpe svækkelse!
Gravatar

#4060 JannikAnd 13 år siden

Og så har Nesta sagt nej til en forlængelse i Milan og fortsætter formentlig karrieren i New York Redbulls. Selvom han har mistet størstedelen af sin glans, er det sgu lidt trist. Han har i mange år været min absolutte yndlingsforsvarer.

Skriv ny kommentar: