FA er vel selv skyld i det. Når de driver en af verdens bedste trænere væk, så må de jo lede på anden hylde. De finder aldrig en træner som kan udrette det som Capello gjorde for holdet. De må også være realistiske og indse at de har et middelmådigt hold og give træneren plads i stedet for at blande sig i alt.
De eneste som gider at finde sig i det er trænere som Hodgson, som ikke har de helt store meritter. En uden karisma og ego.
Arsenal skal hurtigt sikrer sig flere gode spillere, så man kan overbevise Van Persie om at man mener det seriøst, så han forlænger sin kontrakt.
Liverpool skal også købe 7 verdensklasse spillere, der er ligeglad med at spille i Champions league, for at overbevise Gerrard om at de mener det seriøst. Gad vide om det bliver svært?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Så længe Juventus køber en klasseangriber (dog også gerne en ekstra midterforsvarer), så er jeg tilfreds. Jeg håber MEGET på Cavani, men van Persie kan jeg også lige leve med. :P
#4121 The Insider 13 år siden
#4122 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
De eneste som gider at finde sig i det er trænere som Hodgson, som ikke har de helt store meritter. En uden karisma og ego.
#4123 Åkepool 13 år siden
Ja, der sigter de sgu lavt.
#4124 Kruse 13 år siden
#4125 IK 13 år siden
Hvor er det fedt! Næste år er mesterskabet vores. ;)
#4126 Åkepool 13 år siden
Ikke dårligt.
Bare ærgeligt Van Persie bliver solgt ;)
#4127 Kruse 13 år siden
Hehe, det ville være lækkert, men jeg tvivler kraftigt :)
Det er dog et skridt i den rigtige retning, og nu håber jeg at man sikrer sig yderligere forstærkninger(gerne M'Vila, Vertonghen m.fl.) inden EM.
Aldrig i livet!....eller i hvert fald ikke i det kommende transfervindue :)
Arsenal skal hurtigt sikrer sig flere gode spillere, så man kan overbevise Van Persie om at man mener det seriøst, så han forlænger sin kontrakt.
#4128 Åkepool 13 år siden
Liverpool skal også købe 7 verdensklasse spillere, der er ligeglad med at spille i Champions league, for at overbevise Gerrard om at de mener det seriøst. Gad vide om det bliver svært?
#4129 MMB 13 år siden
Hehe, spot on. ;)
Så længe Juventus køber en klasseangriber (dog også gerne en ekstra midterforsvarer), så er jeg tilfreds. Jeg håber MEGET på Cavani, men van Persie kan jeg også lige leve med. :P
#4130 Castanea 13 år siden
Nogle præferencer? Jeg må indrømme, at jeg, mærkeligt nok, er skabsfan af Napoli.