Gravatar

#4131 MMB 13 år siden

Caliban (4130) skrev:
Nogle præferencer? Jeg må indrømme, at jeg, mærkeligt nok, er skabsfan af Napoli.

Napoli > Lazio > Udinese > Inter

Hmm, måske er Napoli nedest. Det kommer lidt an på, om en Champions League plads for Napoli er ensbetydende med, at Cavani bliver i klubben! :)
Gravatar

#4132 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Og for Milans vedkommende vil det også være bedre med Napoli, da det forøger chancen for at blive seedet som nummer 1 i CL.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4133 MMB 13 år siden

Whispering Horse (4132) skrev:
Og for Milans vedkommende vil det også være bedre med Napoli, da det forøger chancen for at blive seedet som nummer 1 i CL.

Og det vil det ikke med Lazio eller Udinese? O_o

Har du et link til en oversigt med eventuel seedning, så jeg kan se, hvor langt Juventus ligger nede? :)
Gravatar

#4134 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

#4133 Jo naturligvis, men de vil til gengæld ikke klare sig særlig godt i CL.
Koefficient for lande

Koefficient for klubber

Juventus er øjeblikkeligt nummer 42 og Milan nummer 12. Liverpool kommer ikke i CL og det ser også sort ud for Atletico Madrid. Milan skal håbe på at 2 af holdene Chelsea, Lyon og Inter ikke kommer med i CL for at blive seedet som nummer 1.

Reglerne for at optjene point er bare lidt latterlig. Man optjener nemlig ligeså mange point for en sejr i Europa League som en i CL, selv om sidstnævnte turnering har større betydning.
Gravatar

#4135 MMB 13 år siden

Ja, den seedning er i hvert fald latterlig. :)
Gravatar

#4136 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Egentlig bryder jeg mig ikke om nogle af Manchester klubberne, men City spiller det mest inspirerende fodbold og derfor hælder jeg nok til dem.

Så synes jeg også at David Silva er en fantastisk spiller, som besidder mange facetter i sit spil. En af Premier Leagues bedste.
Gravatar

#4137 MMB 13 år siden

Jeg bryder mig faktisk ret meget om City.

COME ON, CITY!!! :)
Gravatar

#4138 The Insider 13 år siden

Kom så City! (pisker sig selv i en halv times tid)

Manchester United vinder dog 2-0 (Giggs, Rooney). Der er dog en stor chance for, at den ender 0-0.
War. War never changes.
Gravatar

#4139 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Desværre er Tevez blevet taget til nåde. Han ville ellers være en fin makker til Zlatan. Så er der til gengæld Dzeko eller Balotelli.
Gravatar

#4140 JannikAnd 13 år siden

Andre Yousee kunder, der oplever elendigt signal?

Skriv ny kommentar: