Hey, hey, det kan godt være, at Morten Bruun er allieret med Englands mest usympatiske hold, men han er stadig badass!
Det kan du da ikke mene seriøst..
Morten Bruun er, for mig at se, så ualmindeligt irriterende at høre på. Hans stemme minder jo om en fysiklærer, der taler i søvne, og så hans evindelige trang til - på lige fod med Mølby - at nægte at udtale navne som alle andre er simpelthen så hammerfuckprovokerende, at jeg har lyst til at vride halsen om på ham.. Ja, det kan lyde hårdt, men jeg kan slet ikke beskrive, så træt jeg er af ham ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Han er saglig, skarp og ikke nogen Barca-whore - det gør ham bedre end 95% af nationens kommentatorer :-) Derudover er det interessant, at de andre kommentatorer (altså, ikke "eksperterne" som Bruun, Thomsen eller Jensen), nærmest udelukkende lægger sig op ad udtalelserne af BBC's sportskommentatorer og deres live-blog. Det er SÅ tydeligt, når man læser den samtidigt med kampene. De kommer altid med de samme statistikker og bemærkninger 4-5 minutter senere. Talentløse fjolser.
#4159 Jeps Bruun og Claus Thomsen er de klart bedste og mest saglige eksperter. Det er rent faktisk nogle hvor man får den opfattelse at de ser kampene og giver DERES vurdering. Alt for mange læner sig op af hype og hvad andre medier skriver. Ja og udtaler sig om hold og ligaer, de intet aner om.
Og til sidst er der dem som udelukkende tror det gælder om at råbe og skrige og komme med dårlige jokes.
#4151 MMB 13 år siden
HVAD SAGDE JEG, BITCHES
JAAAA
#4152 The Insider 13 år siden
#4153 HonoDelLoce 13 år siden
Det perfekte ved det mål er, at det forhåbentlig lukker kæften på den irriterende møgspand til Morten Bruun!
"Ja, og igen her er det jo tydeligt, at City simpelthen ikke har noget trussel i hovedspillet"
IN YOUR FACE, CUNTSUCKER!
#4154 MMB 13 år siden
#4155 The Insider 13 år siden
#4151, det sagde jeg jo også - imellem linjerne. Hvis jeg havde sagt "City vinder 2-0", kan jeg garantere dig for, at kampen ville have endt 0-0.
#4156 MMB 13 år siden
I så fald må jeg gå ud fra, at du roste Serie A i #4146.
#4157 The Insider 13 år siden
#4158 HonoDelLoce 13 år siden
Det kan du da ikke mene seriøst..
Morten Bruun er, for mig at se, så ualmindeligt irriterende at høre på. Hans stemme minder jo om en fysiklærer, der taler i søvne, og så hans evindelige trang til - på lige fod med Mølby - at nægte at udtale navne som alle andre er simpelthen så hammerfuckprovokerende, at jeg har lyst til at vride halsen om på ham.. Ja, det kan lyde hårdt, men jeg kan slet ikke beskrive, så træt jeg er af ham ! :D
#4159 The Insider 13 år siden
#4160 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Og til sidst er der dem som udelukkende tror det gælder om at råbe og skrige og komme med dårlige jokes.