Gravatar

#831 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Claus Bo Larsen har resultatet klar : http://www.sporten.dk/fodbold/dommer-aandssvagt-af...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#832 HonoDelLoce 13 år siden

Babo Rises (826) skrev:
Alves spiller måske selv lidt på den, ja.

Årets underdrivelse..

Ikke nok med, at han ruller rundt i græsset, som Kruse også pointerer.. Men han lader sig altså BÆRE UD PÅ EN BÅRE!!! Og der gik under 20 SEKUNDER fra båren var ude fra banen til han stod klar og ville ind på banen igen.. Så løber han ganske normalt ind, hører pibe-koncerten fra Real-fans og humper i ca. 13 sekunder, indtil bolden kommer i nærheden af ham..

Jeg giver Kruse 100% ret her.. En karantæne for at bringe spillet i miskredit er da så absolut mindstestraf..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#833 The Insider 13 år siden

Amen!
War. War never changes.
Gravatar

#834 Babo Rises 13 år siden

Kruse (830) skrev:
Babo: Så lad os være enige om at være uenige, selvom det faktisk ikke er meget vi er uenige.

Næh, men vi er uenige om kort. Jeg mener det røde er fortjent.

Kruse (830) skrev:
Han stempler bolden og ikke modspilleren

Ja okay, men modspilleren var nu tæt omkring den bold, og uanset hvad, så er Pepe's aktion voldsom, specielt i dommerens øjne, hvor han skal reagere på kort tid.

Kruse (830) skrev:
så burde Alves også få karantæne dage for at bringe spillet i miskredit, a.k.a. film.

"Film" giver jo et gult kort, hvis man bliver taget, ja.. men dommeren har det ofte svært her. Madrid slap da også billigt da Pedro blev trådt i feltet.
Gravatar

#835 Babo Rises 13 år siden

HonoDelLoce (832) skrev:
En karantæne for at bringe spillet i miskredit er da så absolut mindstestraf..

Her vil jeg så have givet et gult for det åbenlyse skuespil... Alves burde ha' spillet lidt mere troværdigt, når han nu endelig ville spille skuespil..
Gravatar

#836 Verbal 13 år siden

Foeller (829) skrev:
Babo Rises er spot on i denne diskussion. Om han rammer Alves er næsten underordnet. Når han kommer med knopperne først på en sådan hensynsløs måde, så er udvisningen sådan set på sin plads.
At Alves så filmer er en helt anden snak...

Fuldstændig enig. Når man kommer med knapperne forrest, så er det et rødt kort, uanset om knopperne rammer mand, bold eller ingen af delene.
And like that... he's gone.
Gravatar

#837 TheEnd 13 år siden

Verbal (836) skrev:
Foeller (829) skrev:
Babo Rises er spot on i denne diskussion. Om han rammer Alves er næsten underordnet. Når han kommer med knopperne først på en sådan hensynsløs måde, så er udvisningen sådan set på sin plads.
At Alves så filmer er en helt anden snak...

Fuldstændig enig. Når man kommer med knapperne forrest, så er det et rødt kort, uanset om knopperne rammer mand, bold eller ingen af delene.

+1
A bottle! Don't bother.
Gravatar

#838 HonoDelLoce 13 år siden

[url= har åbenbart kun et smertecenter i ansigtet - som påvirkes af HELE KROPPEN![/url]

Fy for helvede..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#839 IK 13 år siden

Haha.. ;) Er overrasket over at Mascerano også er blevet til sådan en tøsedreng. Han har jo trods alt spillet i Premier League, og burde vide, at fodbold er en kontaktsport.
Gravatar

#840 HonoDelLoce 13 år siden

IK (839) skrev:

Haha.. ;) Er overrasket over at Mascerano også er blevet til sådan en tøsedreng. Han har jo trods alt spillet i Premier League, og burde vide, at fodbold er en kontaktsport.

Og da han spillede i Liverpool synes jeg faktisk ikke, jeg kan huske, at man så den slags fra ham.. Tvært imod var han nok mere ham, folk lagde sig ned overfor :)

Skriv ny kommentar: