Gravatar

#4211 MMB 13 år siden

Og lækkert med FCN i øvrigt! :)
Gravatar

#4212 Richard Burton 13 år siden

#4211 Lort!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#4213 Åkepool 13 år siden

Foeller (4211) skrev:
Og lækkert med FCN i øvrigt! :)

Nej, egentlig ikke.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4214 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg siger ikke, at det UDELUKKENDE er dommerens skyld - men hold KÆFT hvor var han ringe i FCN-FCK i dag.. Hvad er det for noget fis med, at man får færre frispark, fordi man selv er stærk?

Og de 5-6 gule kort, som FCN slipper for i dag (Okores i slutningen mod Sigurdsson var jo fuldstændig vanvittigt, at den ikke gav gul)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4215 Kruse 13 år siden

Kom nu i blå smølfer! Scor det ene mål, så i kan få en uafgjort!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4216 Richard Burton 13 år siden

#4214 Ja jeg orker dårligt at kommentere på dommeren. Jeg vil nøjes med at ryste på hovedet og så håbe på, at de 3 points forspring forbliver nok til krukken med 100 mio. for enden af regnbuen. Bengtsson var forrygende idag, men Santin og Doye var langt under standard. Må undre mig over, at man ikke prøver Pape Diouf lidt mere.
Gravatar

#4217 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg kan ærlig talt slet ikke se noget lys i Santin overhovedet - ikke bare i dag. Jovidst, manden har scoret mange mål, men jeg vil altså vove at påstå, at en ORDENTLIG angriber ville score dobbelt så mange mål på de chancer, Santin får.

Dioufs fravær forstår jeg heller ikke, især fordi jeg synes, at han har vidst ganske lovende takter i de sidste kampe, han fik.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4218 Castanea 13 år siden

Forza Lecce!
Gravatar

#4219 Richard Burton 13 år siden

#4217 Ja Santin har været over sidste salgsdato i to sæsoner. Han mangler selvtillid. Hvis de får de 100 mio. skal der seriøst tankes op over sommeren, for de lider stadig over de 6, som forlod dem sidste år.
Gravatar

#4220 Castanea 13 år siden

2-0. Forza Milan!

Skriv ny kommentar: