Og da han spillede i Liverpool synes jeg faktisk ikke, jeg kan huske, at man så den slags fra ham..
Jeg kan heller ikke komme i tanke om noget lignende.
HonoDelLoce (840) skrev:
Tvært imod var han nok mere ham, folk lagde sig ned overfor :)
:). Men jeg synes sgu det er pinligt at filme så meget og så åbenlyst. Det kan godt være at Real ødelægger kampen for os seere med deres defensive taktik, men det samme gør jo Barca med film og barnagtighed. Var der noget lignende i Chelsea vs Man U kampen? Nej, de spillede med respekt som mænd og bedste hold vandt.
Jeg håber inderligt, alle aftenens kampe taget i betragtning, at fødselaren, hos hvem jeg skal til gilde i aften, har Canal+ Sport 1. Cesena kæmper så småt for overlevelse i bunden af ligaen, men troen på, at de ikke ødelægger deres streak på 4 ubesejrede kampe, er på ingen måde urealistisk.
Lazio-kampen gav selvfølgelig Inter blod på tanden, og de er et meget bedre hold (samt markant mere scorende), men undertegnede hepper i hvert på et payback for nederlaget i januar fra Cesenas side!
Vild kamp mellem Madrid og Zaragoza. Og Barca tabte :)
Ja, det var en wicked aften i det spanske i går! :)
Nu glæder jeg mig allerhelvedes meget til en fodboldeftermiddag på sofaen! Liverpool må meget gerne presse Tottenham med en sejr i dag, og så må 1. halvleg af United-Arsenal-kampen gerne ende med 5 mål! (selvom det nok er tvivlsomt! :) )..
Og så skal FCK jo forsøge at hente alverdens rekorder i eftermiddag.. Mmmhmm! :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#841 IK 13 år siden
Jeg kan heller ikke komme i tanke om noget lignende.
:). Men jeg synes sgu det er pinligt at filme så meget og så åbenlyst. Det kan godt være at Real ødelægger kampen for os seere med deres defensive taktik, men det samme gør jo Barca med film og barnagtighed. Var der noget lignende i Chelsea vs Man U kampen? Nej, de spillede med respekt som mænd og bedste hold vandt.
#842 dyg 13 år siden
#843 The Insider 13 år siden
#844 Kruse 13 år siden
#845 loki 13 år siden
#846 Antlion 13 år siden
Lazio-kampen gav selvfølgelig Inter blod på tanden, og de er et meget bedre hold (samt markant mere scorende), men undertegnede hepper i hvert på et payback for nederlaget i januar fra Cesenas side!
#847 loki 13 år siden
#848 The Insider 13 år siden
#849 Babo Rises 13 år siden
#850 HonoDelLoce 13 år siden
Ja, det var en wicked aften i det spanske i går! :)
Nu glæder jeg mig allerhelvedes meget til en fodboldeftermiddag på sofaen! Liverpool må meget gerne presse Tottenham med en sejr i dag, og så må 1. halvleg af United-Arsenal-kampen gerne ende med 5 mål! (selvom det nok er tvivlsomt! :) )..
Og så skal FCK jo forsøge at hente alverdens rekorder i eftermiddag.. Mmmhmm! :)