Gravatar

#4221 JannikAnd 13 år siden

Fantastisk afslutning på runden!
Gravatar

#4222 Kruse 13 år siden

Det er godt nok nogle imponerende mål som Papiss Cissé får sparket ind.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4223 HonoDelLoce 13 år siden

Jeg er ganske enig.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4224 The Insider 13 år siden

Wow, sæsonens bedste mål. Men nu kan Chelsea i det mindste stille med U16-holdet i de sidste par kampe.
War. War never changes.
Gravatar

#4225 MMB 13 år siden

Er totalt i kulkælderen. Hvad fanden sker der. Godt nok et dårligt tidspunkt at lave sæsonens drop på af Buffon...
Gravatar

#4226 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Det var jo en god fodboldaften. Milan vinder og Juventus spiller uafgjort. Samtidig så vinder Newcastle over Chelsea.

Ham Cisse må næsten være årets køb i Premier League. Jeg vidste godt at han var god, men at han er slået til på så kort tid er imponerende. Ikke mindst da det skete i vinters, det sværeste tidspunkt at spille sig ind på et hold. De to mål han scorer i dag er begge to klasse.
"He scores when he wants," som de synger.

Hvor under jeg virkelig holdet at komme i Champions League. Også fordi det kunne være spændende at se hvad de kan drive det til.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4227 The Insider 13 år siden

De ville ryge ud på no time. Men Spurs får 4.-pladsen
War. War never changes.
Gravatar

#4228 Åkepool 13 år siden

HonoDelLoce (4214) skrev:
Jeg siger ikke, at det UDELUKKENDE er dommerens skyld - men hold KÆFT hvor var han ringe i FCN-FCK i dag.. Hvad er det for noget fis med, at man får færre frispark, fordi man selv er stærk?

Ja, det var helt skævt, de skulle jo nærmest ha' kappet hovedet af N'Doye før at han fik frispark.

HonoDelLoce (4217) skrev:
Jeg kan ærlig talt slet ikke se noget lys i Santin overhovedet

Det kan jeg sgu heller ikke rigtigt. Giv nu vores nye mand eller Nordstrand lidt mere end 10 min. hist og her, så de kan få givet et aftryk på kampen.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4229 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Hvor elsker jeg dog bare Galliani. En fantastisk personlighed.

Galliani, jokingly: "I spoke with Berlusconi before and after the match and he asked me how far I was in the negotiations with Guardiola."

Galliani: "I always used to say to a friend: 'Your rejects will become my queens...' But obviously I wasn't referring to football players."

Galliani, jokingly: "I keep the photo of Muntari's disallowed goal on my phone, so I don't forget it." -->

-> "That way I can walk around, look at my phone and see a goal."

Galliani, jokingly: "All th offsides calls that have gone against us? Baresi is better at spotting offsides than the linesmen are."

Gallian, jokingly: "Maybe Baresi would have been better than the linesmen but not because he's biased, but simply because he can see them."
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4230 Richard Burton 13 år siden

Åkepool (4228) skrev:
Det kan jeg sgu heller ikke rigtigt. Giv nu vores nye mand eller Nordstrand lidt mere end 10 min. hist og her, så de kan få givet et aftryk på kampen.

Nordstrand har helt klart noget "i klemme" ifht. FCN da han skal spille for dem næste år. Jeg er sikker på, at han hellere vil have CL til FCN :) Forståeligt nok.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!

Skriv ny kommentar: