Gravatar

#4241 Kruse 13 år siden

Hvor er det vanvittigt det der....
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4242 MMB 13 år siden

Men underholdende kamp!
Gravatar

#4243 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Så var der et point til Stephen Frys yndlingshold. Det er imponerende det som Norwich har præsteret i år og Paul Lambert bør sammen med Brendan Rodgers være en af kandidaterne til årets træner.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4244 The Insider 13 år siden

Nice. Men Arsenal får stadig 3.-pladsen. Det kunne ellers have givet Chelsea mere incentive til at vinde CL, hvis Arsenal lå nummer 4, men Chelsea ender med at tabe både i dag og i München. Har allerede set avisoverskrifterne i mine mareridt: "Early Di Matteo optimism vaporized, as Chelsea end season trophyless and in 6th place".
War. War never changes.
Gravatar

#4245 Kruse 13 år siden

The Insider (4244) skrev:
Men Arsenal får stadig 3.-pladsen.

Nej, den er desværre tabt.

Som det ligger nu, så tror jeg at Arsenal må indstille sig på EL i næste sæson....suk, et anti-klimaks på en ellers god forårs-sæson.
Gravatar

#4246 The Insider 13 år siden

#4245, Arsenal får som MINIMUM 4.-pladsen. Newcastle får 5. Og Chelsea taber stensikkert i München. Kort sagt: Nothing to worry about, man!
War. War never changes.
Gravatar

#4247 Kruse 13 år siden

#4246: Arsenal taber stensikkert point mod WBA, hvor Newcastle så snupper 4. pladsen, hvilket dog alligevel ikke kommer til at betyde noget, da Chelsea stensikkert vinder CL-finalen.

Det har jo virket for dig det sidste stykke tid, og jeg er efterhånden desperat.
Gravatar

#4248 The Insider 13 år siden

Husk også at satse penge på det! :-)
War. War never changes.
Gravatar

#4249 MMB 13 år siden

Lad vær med at begynde på det, Kruse. :(

Det må være nok med en gal person herinde... :P
Gravatar

#4250 The Insider 13 år siden

Nå, men seriøst bud... Liverpool 2-0, måååååske kommer Chelsea foran 1-0, så den slutter 2-1. Men Suarez og Bellamy scorer STENSIKKERT. Mit mere seriøse bud er dog, at Chelsea taber en straffesparkskonkurrence.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: