Han er skam kommet videre. Det er bare den sædvanlige humor fra Galliani på nogle spørgsmål fra journalisterne. Jeg tvivler på at han har et billede og naturligvis det samme med Pep.
Han er jo en mester i at håndtere dem og de er vilde med ham pga. hans åbenhed.
Han er skam kommet videre. Det er bare den sædvanlige humor fra Galliani på nogle spørgsmål fra journalisterne. Jeg tvivler på at han har et billede og naturligvis det samme med Pep.
Er skam godt klar over, at han ikke har et billede af det. Det bør forhåbentlig være tydeligt for selv Amalie fra Paradise... Det irriterer mig bare, at Milan (og nok mere Allegri) bliver ved med at rive op i, hvad der skete for 2-3 måneder siden, når det bestemt ikke er, fordi de kun har været uheldige med dommerkendelser...
Nordstrand har helt klart noget "i klemme" ifht. FCN da han skal spille for dem næste år. Jeg er sikker på, at han hellere vil have CL til FCN :) Forståeligt nok.
Det kunne der selvfølgelig være noget om :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Ja så er det sgu imorgen kl. 17.00 det sker..........
At jeg ankommer til 60 års fødselsdag :(
For helvede hvor er det pisse irriterende at jeg ikke kan se årets vigtigste kamp (for en Pool fan) live. Så den bliver optaget og så har jeg meldt mig frivilligt til at køre tidligt hjem med ungerne, så de kan blive lagt i seng. Og så står den på bold fra omkring 20.15 :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Jeg havde helt svedt noget familie-tam-tam ud, som jeg skal til i morgen, men jeg har meddelt dem, at jeg skrider, så jeg kan være hjemme i Århus kl. 18.00.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#4231 MMB 13 år siden
Mon ikke bare han skulle komme videre i livet...
Har han også billeder af Nesta, som spiller håndbold i eget felt så?
#4232 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#4233 MMB 13 år siden
Er skam godt klar over, at han ikke har et billede af det. Det bør forhåbentlig være tydeligt for selv Amalie fra Paradise... Det irriterer mig bare, at Milan (og nok mere Allegri) bliver ved med at rive op i, hvad der skete for 2-3 måneder siden, når det bestemt ikke er, fordi de kun har været uheldige med dommerkendelser...
#4234 Åkepool 13 år siden
Det kunne der selvfølgelig være noget om :)
#4235 The Insider 13 år siden
#4236 Åkepool 13 år siden
At jeg ankommer til 60 års fødselsdag :(
For helvede hvor er det pisse irriterende at jeg ikke kan se årets vigtigste kamp (for en Pool fan) live. Så den bliver optaget og så har jeg meldt mig frivilligt til at køre tidligt hjem med ungerne, så de kan blive lagt i seng.
Og så står den på bold fra omkring 20.15 :)
#4237 The Insider 13 år siden
#4238 Åkepool 13 år siden
Jeg er nu ikke helt sikker på det scenarie. Tror ikke du vinder mange penge imorgen, men jeg vil da juble over hver en krone du evt. vinder ;)
#4239 dyg 13 år siden
#4240 MMB 13 år siden