Gravatar

#4431 HonoDelLoce 13 år siden

The Insider (4430) skrev:
#4429, som min gamle matematiklærer altid yndede at fortælle mig! "Johan, husk nu... 60 min > 30 min,

Det havde givet mening at skrive, hvis Chelsea havde kørt Liverpool rundt i 60 minutter. Nu var det så på ingen måde tilfældet, så.....
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4432 The Insider 13 år siden

#4431, joho!
War. War never changes.
Gravatar

#4433 HonoDelLoce 13 år siden

Næhej! ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#4434 The Insider 13 år siden

Jooooooohooooooooooo, med spytklat og hængelås på! HAHA!
War. War never changes.
Gravatar

#4435 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Så er det nu her klokken 14.00 at Nesta holder pressemøde. Det ventes at han enten stopper sin karriere eller vælger at fortsætte i NYC.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4436 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Og så blev det officielt at Nesta forlader Milan efter denne sæson. Et ganske forståeligt men samtidig også trist farvel. I hans tid i Milan etablerede han sig som en af de allerbedste forsvarsspillere i verden og ikke mindst mest elegante.

Pressekonferencen:

Og sådan vil han blive husket :

Kan tydeligt huske at alle i sin tid forventede at Milan hentede Cannavaro og i sidste øjeblik fik vi en gave i form af Nesta i stedet for. Ganske heldigt for Milan.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4437 IK 13 år siden

Whispering Horse (4436) skrev:
I hans tid i Milan etablerede han sig som en af de allerbedste forsvarsspillere i verden og ikke mindst mest elegante.

Tjek lige også dette klip. Messi er frustreret. Haha :-)
Gravatar

#4438 MMB 13 år siden

Gravatar

#4439 MMB 13 år siden

Viasat køber Premier League rettighederne fra 2013: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk_fo...
Gravatar

#4440 loki 13 år siden

Hmm... er der nogen kanal som viser City Vs. QPR her i weekenden?
www.peakoil.dk

Skriv ny kommentar: