Gravatar

#881 HonoDelLoce 13 år siden

Babo Rises (879) skrev:
gad vide hvornår madrid løber tør for ynkelige undskyldninger og latterlige sammensværgelser, for at finde svaret på, hvorfor de tabte semifinalen over to kampe? Kig indad, Mourinho :)

Det ville være et fint indlæg - hvis ikke Real Madrid havde ret i sine anklager..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#882 IK 13 år siden

Kruse (880) skrev:
Og gad vide om Barcelona vil spille finalen på værdig vis, uden film og massiv håndgestikulering ved hvert eneste frispark.

Chelsea [url= Jeg får ondt i hjertet hver gang jeg ser dette kilp.

Gravatar

#883 The Insider 13 år siden

#882, tror ikke jeg kunne tale de efterfølgende par dage, stemmebåndet var simpelthen skrålet itu. Som deltidsarbejde er dommeren psykolog i Norge. Stakkels hans patienter. Men ja... Chelsea og Milan tidligere, og nu Arsenal og Real i år... Fy for pokker.
War. War never changes.
Gravatar

#884 IK 13 år siden

The Insider (883) skrev:
Chelsea og Milan tidligere, og nu Arsenal og Real i år... Fy for pokker.

Ja, det er bestemt ikke første gang. Mourinhos 'unicef-teori' er måske ikke så tosset endda. :)
Gravatar

#885 loki 13 år siden

Er vildt begejstret for Barcelonas kontrol, boldbesiddelse, pasningsspil, kombinationer osv., men skuespillet og dramatikken er godt nok værre end jeg oprindeligt troede. Bevares; Madrilenerne gik da til stålet i et par episoder, men det er jo efterhånden svært at vide hvornår det er skuespil og hvornår det er reelt.

Jeg har netop set klippet fra kampen mod Chelsea (første gang), og ja det ser godt uldent ud. Hvis der skulle dukke noget konkret op omkring bestikkelse, korruption og aftalt spil, ja så skal jeg være den første til at forsværge dem.
www.peakoil.dk
Gravatar

#886 loki 13 år siden

2-0 ja så er den kamp da endegyldig færdig.
www.peakoil.dk
Gravatar

#887 Babo Rises 13 år siden

Sjovt som det er blevet populært at kritisere og hade et succesfuldt hold som barca. Når man ikke kan kritisere deres stil og resultater, så må man ty til teorier om sammensværgelser, korruption og lign.
Gravatar

#888 Kruse 13 år siden

LOL! Du er den eneste der bringer beskyldninger om sammensværgelse på banen. En sammensværgelse om at kritisere Barcelona udelukkende fordi at de er succesfulde. Jeg må le. Den eneste der nævner noget om korruption er "loki", som i samme indlæg giver indtryk af at han selv er Barcelona-fan, eller i hvert fald fan af deres spillestil. Det vi andre kritisere, men som du åbenbart lukker øjnene for, er at "Verdens Bedste Hold" udviser smagløse attituder og handlinger. Flere spillere som smider sig for et godt ord, og filmer til en oscar for at få dommeren til at straffe modspilleren, også selvom der måske ikke engang er kontakt. Og hver gang der bliver begået frispark mod dem, eller en situation hvor det ligner frispark(Hvor en Barca spiller vrider sig dramatisk), så omringer de med det samme dommeren, ligger pres på og gestikulere vildt for at få dommeren til at give et kort.

Jeg finder deres opførsel usmagelig og ikke værdigt for et hold der skulle være det bedste i verden.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#889 Verbal 13 år siden

#888: Den beskrivelse du kommer med, får mig til at tænke på Chelsea dengang Murinho var træner:-)

Jeg er enig i, at det var Barcelona, der filmede mest. Det var ikke kun dem, for Real Madrid gjorde så sandelig også deres til at tilføje kampene usmageligt skuespil.

Jeg tror det første Murinho gør som træner i en klub er, at lære spillerne, at hvis de taber en kamp er det alle andres skyld, og ikke fordi den pågældende klub spiller dårligt.

Man kan sige meget om Barcelona spillernes opførsel, ligesom man kan gøre det med så mange andre klubber. Det ændrer dog ikke på, at Barcelona over de to kampe var det hold, der leverede mest underholdende og overbevisende fodbold, havde mest boldbesiddelse, og ikke stod plantet nede i forsvaret, som Real Madrid gjorde i den første kamp.

Jeg finder det i øvrigt en anelse komisk, at Real Madrids startopstilling blev betegnet som særdeles offensiv i gårsdagens kamp. Ja, startopstillingen var offensiv i forhold til den første kamp, men sammenlignet med Barcelonas opstilling, kan man ikke ligefrem sige, at der var tale om offensiv fodbold.
And like that... he's gone.
Gravatar

#890 Babo Rises 13 år siden

Kruse (888) skrev:
Du er den eneste der bringer beskyldninger om sammensværgelse på banen

Jeg hentydede mere til Madrid's opførsel og deres udtalelser, ligefra spillerne til træneren.

Kruse (888) skrev:
En sammensværgelse om at kritisere Barcelona udelukkende fordi at de er succesfulde

Sådan forholder det sig ofte. Succesfulde hold (pånær det man selv holder med) er et hade hold).

Jeg lukker ikke øjnene for film og skuespil i fodbold. Den slags skal straffes med gule kort og holdes øje med. Her er dommeren ofte manden, der kan dæmpe den slags ved at sætte sig i respekt fra starten af. Jeg synes, at mange af de frispark der blev begået mod Barca, samt kort der blev givet, var helt i orden. De har jo mest bolden, og naturligt nok bliver der også begået flest frispark mod dem, nogle endda i rene frustrationer (Abadayour, pepe og andre går voldsomt til den). Barca spillerne er også gode til at provokere dem og "spille på den", men at hele fodboldforbundet skulle holde hånden over dem, er jo til grin. Det går Madrid så meget på, at de ikke er bedre end Barcelona.

Skriv ny kommentar: