#4438 Jeg synes også det var godt at Allegri ikke ville beholde Pirlo. Van Bommel og Ambrosini er bedre til at dække den plads hos Milan end Pirlo. Alt for ofte var han nonchalant på pladsen og havde mange dumme boldtab. Allegri ønsker en spiller der beskytter forsvaret, hvilket Pirlo ikke gør.
Han er helt sikkert en dygtig spiller, men han havde ikke mere at tilbyde til Milan.
Og så er Solbakken blevet Wolverhampton-manager. Man må da sige, at det er gået ned ad bakke for den kære nordmand siden hans FCK-exit.
"Ahhhh... Wolverhampton kan rykke op i PL næste år, og så er han pludseligt træner i verdens bedste fodboldliga!"
Well, de har et rædsomt hold med 1-2 spillere af PL-kaliber, og hvis de rykker op, ryger han garanteret hurtigt på porten jvf. klubbens elendige ejere.
Så blev det officielt at både Pippo og Rino også vil forlade Milan efter denne sæson. Snart bliver det nok også officielt med hensyn til at Seedorf forlader klubben.
Og det er fandenfuckme bare pikmigiøret irriterende! Og nej, her tænker jeg ikke bare på dårligere kommentatorer og elendige reklame-principper, men meget mere på ringere billede-kvalitet!
På parabol er der vanvidsforskel på Viasats HD-kanaler og Canal Digitals ditto. Jeg synes ikke det er helt så slemt på kabel-tv af hvad jeg kan lure hos en kammerat, men fodbold ser altså bare hammer-godt ud på 6'eren HD (både spansk og engelsk) mens f.eks. Champions League på Tv3+ HD og Tv2 Sport HD er milevidt bagefter.
Det kan selvfølgelig nå at ændre sig inden sommeren 2013, men jeg tvivler. Jeg aner ikke, hvad de gør anderledes, men det er dælme nederen!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Jeg er lidt mere bekymret for hvordan de fordeler kampene. I forvejen så skal de have plads til superliga-bold, så spørgsmålet er om de vil oprette eller bruge en betalingskanal, som ikke er at finde hos YouSee. Ellers har jeg svært ved at se at de kan få plads til så mange kampe(når de også skal vise superliga).
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Yeah, jeg er også bange for, at det vil kræve køb af flere ekstra betalingskanaler, og så er det dæleme trist, at vi formentlig mister den danske sendeflades eneste brugbare kommentatorer :-(
at vi formentlig mister den danske sendeflades eneste brugbare kommentatorer :-(
Vi slipper til gengæld også for nogle af de værste(LÆS: Jacob Laursen og Faxe), men det er ret træls ikke længere at have en kommentator som Morten Bruun til PL-kampe.
Jeg får nærmest koldsved ved tanken om at skulle lytte til Carsten Werge og Per Frimann flere gange om ugen. Åh gud... Tænk hvis Schmiechel og Laudrup også bliver involveret... Laudrups kunstige latter er the stuff of nightmares!
Jeg kan nu godt lide Carsten Werge og Per Frimann af grunde som jeg har forklaret tidligere. Men det er jo bestemt ikke sikkert hvilke kommentatorer vi kan få. Det er ikke helt til at overskue, hvordan de har tænkt sig at fordele og rotere mellem PL, CL og Superliga.
#4441 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Han er helt sikkert en dygtig spiller, men han havde ikke mere at tilbyde til Milan.
#4442 The Insider 13 år siden
"Ahhhh... Wolverhampton kan rykke op i PL næste år, og så er han pludseligt træner i verdens bedste fodboldliga!"
Well, de har et rædsomt hold med 1-2 spillere af PL-kaliber, og hvis de rykker op, ryger han garanteret hurtigt på porten jvf. klubbens elendige ejere.
#4443 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#4444 The Insider 13 år siden
#4445 HonoDelLoce 13 år siden
Og det er fandenfuckme bare pikmigiøret irriterende! Og nej, her tænker jeg ikke bare på dårligere kommentatorer og elendige reklame-principper, men meget mere på ringere billede-kvalitet!
På parabol er der vanvidsforskel på Viasats HD-kanaler og Canal Digitals ditto. Jeg synes ikke det er helt så slemt på kabel-tv af hvad jeg kan lure hos en kammerat, men fodbold ser altså bare hammer-godt ud på 6'eren HD (både spansk og engelsk) mens f.eks. Champions League på Tv3+ HD og Tv2 Sport HD er milevidt bagefter.
Det kan selvfølgelig nå at ændre sig inden sommeren 2013, men jeg tvivler. Jeg aner ikke, hvad de gør anderledes, men det er dælme nederen!
#4446 Kruse 13 år siden
#4447 The Insider 13 år siden
#4448 Kruse 13 år siden
Vi slipper til gengæld også for nogle af de værste(LÆS: Jacob Laursen og Faxe), men det er ret træls ikke længere at have en kommentator som Morten Bruun til PL-kampe.
#4449 The Insider 13 år siden
#4450 Kruse 13 år siden