Gravatar

#4461 Kruse 13 år siden

The Insider (4460) skrev:
Kom nu West Brom og City!!

Fuck dig!
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4462 The Insider 13 år siden

#4461, sorry man ;-) Det er KUN, fordi du holder med Bayern i München!
War. War never changes.
Gravatar

#4463 Kruse 13 år siden

The Insider (4462) skrev:
Det er KUN, fordi du holder med Bayern i München!

Men hvis Arsenal vinder i dag, så holder jeg faktisk med Chelsea i finalen! Så det er bare en dårlig undskyldning fra dig af.
Gravatar

#4464 The Insider 13 år siden

#4463, whaaaaat?! Du skrev tidligere, at du ville holde med Bayern, dude! Bordet fanger! Desuden ved vi godt begge to, at Arsenal selvfølgelig får hevet en sejr hjem.
War. War never changes.
Gravatar

#4465 Kruse 13 år siden

The Insider (4464) skrev:
#4463, whaaaaat?! Du skrev tidligere, at du ville holde med Bayern, dude!

Det har hele tiden været i den tro at Arsenal vil ende på en 4. plads, og Chelsea derfor kunne stjæle Arsenals CL-plads. Men slutter Arsenal på en 3. plads, og Tottenham på en 4. plads, så hepper jeg fuldt ud på Chelsea.

Men som sagt, jeg vidste godt at du kun brugte #4462 som en dårlig undskyldning.
Gravatar

#4466 The Insider 13 år siden

#4465, sayyyyy wwwhaaaatttt?!?!?!!

Måske er jeg også en snert gladere for Spurs ;-) Men det er alligevel ligemeget, fordi Arsenal vinder i dag, og Chelsea taber i München

Hehe, nice QPR.
War. War never changes.
Gravatar

#4467 Kruse 13 år siden

The Insider (4466) skrev:
Men det er alligevel ligemeget, fordi Arsenal vinder i dag, og Chelsea taber i München

Endnu et tegn på din mangel på virkelighedssans. Chelsea vinder uden tvivl over Bayern og Arsenal for højest et point i dag mod WBA. Det er noget lort, men sådan er realiteten.
Gravatar

#4468 The Insider 13 år siden

#4467, ikke nok med, at Arsenal vinder 6-2 i dag, så bliver samtlige andre klubber involveret i en dommerskandale, der tvinger dem ned i Championsship, mens alle holdene i den næstbedste række rykker op. Dermed er der garanteret mesterskab til Arsenal næste sæson.

Ville godt nok heller ikke savne Barton i PL...
War. War never changes.
Gravatar

#4469 The Insider 13 år siden

Desuden vil du holde med Bayern i finalen, UANSET hvad der sker i dag :-) Du bruger bare #4465 som dårlig undskyldning, man!
War. War never changes.
Gravatar

#4470 The Insider 13 år siden

SHIIIIIIIIIIIIIIIIIT
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: