Mon ikke de har tænkt sig at bruge nogle af alle de Premier League-kanaler, de allerede har.
Jeg forestiller mig, at dette køb af rettighederne er kommet efter, at licens-systemet er blevet lavet om, så de ikke længere "bare" må vise alle de kampe de vil på netop Viasat PL Xtra.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
De sender vel bare kampene på TV3 Puls eller laver den om til en decideret fodboldkanal. Det var også det som SBS gjorde dengang de sikrede sig rettighederne til ligaen og gjorde 6eren til en fodboldkanal krydret med lidt serier.
6eren kommer i øvrigt stadig væk til at sende fra ligaen, blot i mindre grad. De må dog meget gerne sikre sig den italienske liga, selv om den dog heller ikke er helt billig.
6eren kommer i øvrigt stadig væk til at sende fra ligaen, blot i mindre grad. De må dog meget gerne sikre sig den italienske liga, selv om den dog heller ikke er helt billig.
#4456 Ja tænkte det nok, så det står på streaming og så nappe de kampe som Canal 9 sender.
Så er det også officielt at Van Bommel forlader Milan til fordel for PSV. Heldigvis er der også kommet en forstærkning i form af Montolivo fra Fiorentina. Så kan de lære det. De har i flere omgange afvist Milans bud og nu får de så nul og niks for ham. En spiller som kan give noget kreativitet til holdet.
Hvad der også er spændende er at Milan nu åbenbart vil gå efter Balotelli og ikke Tevez. Han er en fantastisk fodboldspiller men også meget ustabil, så det vil være noget ambivalent at få ham.
I dag skal mesterskabet fejres. Det bliver virkelig stort. Det er godt nok også ved at være længe siden, vi har nappet mesterskabet.
Men samtidig bliver det også en sorgens dag. Det bliver Del Pieros sidste Serie A kamp nogensinde, og eftersom han var grunden til, jeg blev Juventus fan, så bliver det en meget, meget trist afsked. Men i det mindste får han lov at løfte Serie A-trofæet i sin sidste kamp. Puha...
#4451 HonoDelLoce 13 år siden
Jeg forestiller mig, at dette køb af rettighederne er kommet efter, at licens-systemet er blevet lavet om, så de ikke længere "bare" må vise alle de kampe de vil på netop Viasat PL Xtra.
#4452 Kruse 13 år siden
Men har de kanaler stor nok udbredelse, og har de nok seere til at en dyr investering i PL-rettigheder kan betale sig?
Jeg håber virkelig ikke at jeg nu bliver nødt til at streame hver en kamp fremover :(
#4453 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
#4454 HonoDelLoce 13 år siden
Det kan de jo få :)
#4455 Kruse 13 år siden
Men hvis de ikke bliver inkluderet i nogle af de store tv-udbyderes pakker, så vil det da kun være et mindretal som vil kunne se de fleste kampe.
Men nuvel, det er jo kun spekulationerne indtil videre. Jeg ser frem til at høre nærmere om hvad de har tænkt sig :)
#4456 MMB 13 år siden
Canal + har desværre rettighederne til 2015...
#4457 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
Så er det også officielt at Van Bommel forlader Milan til fordel for PSV. Heldigvis er der også kommet en forstærkning i form af Montolivo fra Fiorentina. Så kan de lære det. De har i flere omgange afvist Milans bud og nu får de så nul og niks for ham. En spiller som kan give noget kreativitet til holdet.
Hvad der også er spændende er at Milan nu åbenbart vil gå efter Balotelli og ikke Tevez. Han er en fantastisk fodboldspiller men også meget ustabil, så det vil være noget ambivalent at få ham.
#4458 MMB 13 år siden
Men samtidig bliver det også en sorgens dag. Det bliver Del Pieros sidste Serie A kamp nogensinde, og eftersom han var grunden til, jeg blev Juventus fan, så bliver det en meget, meget trist afsked. Men i det mindste får han lov at løfte Serie A-trofæet i sin sidste kamp. Puha...
#4459 MMB 13 år siden
#4460 The Insider 13 år siden