Gravatar

#4571 Kruse 13 år siden

Hvad skal Real med endnu en angriber?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4572 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

#4568 Det skal ses i forhold til FFP. Der er en indslusningsperiode på 3 år, derefter vil klubber som ikke overholder reglerne eller hvor der ikke ses nogen fremgang i regnskabet blive udelukket fra Uefas turneringer. De er især lavet således at rige ejere ikke blot kan poste uanede mængder penge ind i klubben. Klubben skal kunne køre rundt rent økonomisk.

Det er blandt andet derfor at en klub som Milan er ved at nedskære lønningerne og vil have en trup på 25 spillere. I City kører de med skyhøje lønninger som er med til at underminere systemet.

I øvrigt skal det lige siges, at det faktisk er ejere som Abramovic, Berlusconi og Moratti som har opfordret til at disse regler blev lavet. De mærker også den økonomiske krise og ønsker ikke at blive ved med at poste en masse penge ind i en underskudsforretning.

Barcelona, Real Madrid, Arsenal og United behøver dog ikke at frygte noget. Det er mere nyrige klubber der kan komme i klemme. Deriblandt også Malaga og så lige de italienske klubber såsom Inter, Milan og Juventus.

Reglerne er dog mere indviklede end som så. Hvis man gider at læse dem, kan de findes her :) http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Download/uefao...
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4573 MMB 13 år siden

Kruse (4571) skrev:
Hvad skal Real med endnu en angriber?

Tror, de sælger Higuain. :)
Gravatar

#4574 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Gallianis middag med Perez må også godt munde ud i noget godt. Nuri Sahin på lån vil være en god handel.

I det hele taget tror jeg, at der er mange som ønsker at handle inden EM går i gang. Det er både nemmere at forhandle med spiller og agent og så risikerer man heller ikke at spilleren stiger i pris på grund af en god slutrunde.

Omvendt er der sikkert også nogle handler der netop sker pga. et godt EM. Der skal nok være et eller andet stjernefrø der blomstrer op.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4575 Kruse 13 år siden

Foeller (4573) skrev:
Tror, de sælger Higuain. :)

Hvis en handel for Van Persie er uundgåelig, så måtte de gerne sende Higuain den anden vej, samt en større sæk penge :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4576 Åkepool 13 år siden

Van Persie, Messi og Ronaldo til Liverpool. Men det er bare et forsigtigt gæt :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4577 Åkepool 13 år siden

Det ser ud til at selv Guardiola bliver nævnt som manager emne i Liverpool:

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-news/new-man...
Gravatar

#4578 MMB 13 år siden

Jeg tror faktisk, Capoello ville passe godt ind til Liverpool. Manden er i hvert fald sindssygt dygtig, selvom hans spillestil måske kan være en anelse kedelig.
Gravatar

#4579 Åkepool 13 år siden

Foeller (4578) skrev:
Jeg tror faktisk, Capoello ville passe godt ind til Liverpool. Manden er i hvert fald sindssygt dygtig, selvom hans spillestil måske kan være en anelse kedelig.

Han er dygtig, helt sikkert, men dikterer også, som du skriver, en kedelig spillestil, såååååeh, jeg ved ikke lige om jeg vil bifalde at det bliver ham.

Der er også:
http://www.metro.co.uk/sport/football/899377-andre...
Gravatar

#4580 MMB 13 år siden

Men det er jo netop derfor, han ville passe godt ind i Liverpool. ;) De kender allerede til spillestilen... :P

Skriv ny kommentar: