Gravatar

#911 The Insider 13 år siden

Kan se, at United allerede er ved at geare op til kampen mod Barca med et par veltimede trampolin-spring foran Howard Webb.
War. War never changes.
Gravatar

#912 The Insider 13 år siden

SÅDAN! Så er det sgu NU, at der skal udvises karakter, drenge! KOM SÅ FOR FAAAAAANDEN! Derudover har United godt nok ikke haft meget at byde på efter de første 25 minutter, synes måske Chelsea har haft overtaget og også mest possession. Jeg vil ikke kalde United for et "langt bedre hold", når de på 2 måneder har fået reduceret et 15-point forspring til 3-point af et så ujævnt spillende hold som Chelsea. Men mesterskabet får de stensikkert.
War. War never changes.
Gravatar

#913 Babo Rises 13 år siden

The Insider (912) skrev:
langt bedre hold", når de på 2 måneder har

Jeg vil sige, at de kamp de hidtil har spillet mod hinanden, også CL, der har United været stærkere, farligere og bedre taktisk.
Gravatar

#914 The Insider 13 år siden

Yes, i hvert fald i CL. I ligaen har det været mere jævnbyrdigt, og kampen i dag kunne snildt have endt uafgjort. Som sagt, ikke "langt" bedre. Men det er svært at argumentere imod, at United har fortjent mesterskabet i år.

Nå, nu skal jeg bare overveje, om jeg tager broen, pillerne eller brødristeren i badet...
War. War never changes.
Gravatar

#915 Bruce 13 år siden

The Insider (914) skrev:
Nå, nu skal jeg bare overveje, om jeg tager broen, pillerne eller brødristeren i badet...

Du vælger selvfølgelig en film! Crash eller Hævnen?!?!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#916 The Insider 13 år siden

#915, haha, glimrende alternativer! Eller... jeg ved ikke, hvad der ville gøre mest ondt...
War. War never changes.
Gravatar

#917 Bruce 13 år siden

Good point Laguardia :) Brødristeren it is!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#918 Babo Rises 13 år siden

Uh insider; synes altså United har været klart bedre idag.
Gravatar

#919 The Insider 13 år siden

#918, okay, okay... 50.01% mod Chelseas 49.99 %!
War. War never changes.
Gravatar

#920 Babo Rises 13 år siden

;)

Skriv ny kommentar: