Gravatar

#4581 Åkepool 13 år siden

Foeller (4580) skrev:
Men det er jo netop derfor, han ville passe godt ind i Liverpool. ;) De kender allerede til spillestilen... :P

Watch your mouth!!
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4582 Åkepool 13 år siden

Insider, har du set at din klub har fået uventet kendisstøtte:
http://www.metro.co.uk/sport/oddballs/899308-the-d...
Gravatar

#4583 MMB 13 år siden

Åkepool (4581) skrev:
Watch your mouth!!

Well, til gengæld er Capello også fantastisk til at levere resultater, og det trænger Liverpool vel mildest talt til.
Gravatar

#4584 Åkepool 13 år siden

Foeller (4583) skrev:
Well, til gengæld er Capello også fantastisk til at levere resultater, og det trænger Liverpool vel mildest talt til.

Ja, men jeg vil gerne ha' resultater samtidig med seværdigt fodbold :)
Gravatar

#4585 MMB 13 år siden

Åkepool (4584) skrev:
Ja, men jeg vil gerne ha' resultater samtidig med seværdigt fodbold :)

Ja, så holder du med det forkerte hold. :P Liverpool får hverken gode resultater eller seværdigt fodbold for tiden. :P
Gravatar

#4586 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

#4579 Held og lykke med at få Vilas-Boas til at få Liverpool til at levere resultater. Med det spillermateriale er det vist kun Suarez der kan finde ud af at tage en dribling eller to.

Capello er en fantastisk træner, men jeg tror han vil til en klub hvor han ser et udviklingspotentiale og hvor han ikke mindst har mulighed for at vinde. Det tvivler jeg på han kan få i Liverpool.

Martinez ville jeg tage hvis jeg var Liverpool. Jeg tvivler på at de i øjeblikket kan få en der er bedre og som er interesseret i jobbet.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4587 Åkepool 13 år siden

Foeller (4585) skrev:
Ja, så holder du med det forkerte hold. :P Liverpool får hverken gode resultater eller seværdigt fodbold for tiden. :P

Bare vent til næste sæson ;)

Whispering Horse (4586) skrev:
Capello er en fantastisk træner, men jeg tror han vil til en klub hvor han ser et udviklingspotentiale

Så er Liverpool det rette sted, for det kan kun gå en vej nu og det er frem.
Det er også et godt sted at vise at man er en klassetræner/manager. Det er jo nemt nok at overtage en klub med 500 topspillere og vinde et mesterskab med dem, næ du, det er i en klub som Liverpool at man viser sit værd ;)
Gravatar

#4588 The Insider 13 år siden

#4582, niiiiiiiiice! Selvom den dog havde været sjovere, hvis den havde været på engelsk, eller hvis man rent faktisk havde hørt han sige München eller Abramovich. Tror bare Cohen har fyret volapyk af, før man "opfandt" underteksterne senere :)
War. War never changes.
Gravatar

#4589 Babo84 13 år siden

Nu gælder det imorgen. For satan, jeg håber bare ikke Chelsea vinder. Hvis der findes en gud, så hør mig.... hør mig :)

Gravatar

#4590 JannikAnd 13 år siden

Nu gælder det i morgen. For satan, det gik op for mig, at jeg overhoved ingen interesse har i den kamp, så jeg har valgt at tage på arbejde i morgen aften af egen fri vilje.

Skriv ny kommentar: