Gravatar

#4691 Kruse 13 år siden

"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4692 The Insider 13 år siden

Superligaen rager mig ganske vist en papand, men mens jeg sidder og arbejder i Berlin tænkte jeg alligevel, det kunne være sjovt at overvære Nordsjællands kamp. Og det er da pudsigt, hvor utrolig tavst publikum er, når man tænker på, at de har deres allerførste mesterskab inden for rækkevide. Hvis det havde været i England, havde de alle stået op og sunget for fuld hammer. De sparer nok på kræfterne, til FC Fyn rykker op i superligaen, og den endelig bliver interessant.
War. War never changes.
Gravatar

#4693 The Insider 13 år siden

#4691, feeeeeeeedt!
War. War never changes.
Gravatar

#4694 MMB 13 år siden

The Insider (4692) skrev:
Superligaen rager mig ganske vist en papand, men mens jeg sidder og arbejder i Berlin tænkte jeg alligevel, det kunne være sjovt at overvære Nordsjællands kamp. Og det er da pudsigt, hvor utrolig tavst publikum er, når man tænker på, at de har deres allerførste mesterskab inden for rækkevide. Hvis det havde været i England, havde de alle stået op og sunget for fuld hammer. De sparer nok på kræfterne, til FC Fyn rykker op i superligaen, og den endelig bliver interessant.

Altså, hvis du kender til FCN, ville du vide, at deres fanbase er nærmest ikke eksisterende. Før denne sæson havde de mere eller mindre intet publikum på stadion. At tribunerne er fyldte nu er en mindre sensation, og der er uden tvivl publikumsrekord i dag!
Gravatar

#4695 The Insider 13 år siden

#4694, haha, nice. Well, jeg kender praktisk talt intet til dem. Dansk fodbold har aldrig sagt mig en døjt. Men når FC Fyn vinder CL om fem år og hiver en masse store, internationale navne til Danmark, bliver det straks spændende!
War. War never changes.
Gravatar

#4696 The Insider 13 år siden

2-0 kan jeg se. Jamen dog! Kunne være sjovt at se Chelsea spille i Farum. Og temmelig surrealistisk.
War. War never changes.
Gravatar

#4697 MMB 13 år siden

Mon ikke de lejer Parken?

Men jeg håber sjovt nok også på, at Juventus møder FCN. Håber dog også, at FCK kvalificerer sig til Champions League. Det er faktisk ikke helt urealistisk.
Gravatar

#4698 bhs 13 år siden

Så er den vist afgjort ;)
3-0
Gravatar

#4699 The Insider 13 år siden

#4697, ville det ikke være lidt weird, hvis de ikke skulle spille på hjemmebane? I FA Cuppen spiller storhold som United og Chelsea jo også indimellem på lilleput-stadioner, hvor der kun er plads til 5-10.000. Men de ville selvfølgelig tjene flere monitos...
War. War never changes.
Gravatar

#4700 MMB 13 år siden

The Insider (4699) skrev:
#4697, ville det ikke være lidt weird, hvis de ikke skulle spille på hjemmebane? I FA Cuppen spiller storhold som United og Chelsea jo også indimellem på lilleput-stadioner, hvor der kun er plads til 5-10.000. Men de ville selvfølgelig tjene flere monitos...

Altså, der er jo kun plads til 10k på deres stadion, og Parken ligger jo lige i nærheden. Tja, jeg ville sgu synes, det var ærgerligt, hvis der kun var 10k til at se dem spille i Champions League mod f.eks. Barcelona.

Skriv ny kommentar: