#4702, 1... 2.... 3..... sååååådan! [Olé-sangen] tre toooo, tre to tre to tre tooooooooo, tre toooooooooo, tre toooooooooooo, tre toooo, tre to tre to tre tooooooooo, tre toooooooooo, tre toooooooooooo... [/Olé-sangen]
Nu skal FCN-drengene jo lige have lov til at overleve tømmermændene, men hvornår er lodtrækningen til CL finder sted? Sidste år var der kval-kampe i løbet af juni, juli og august, så det er vel først derefter lodtrækningen til gruppespillet løber af staben?
Det er helt vildt, hvor meget ham Eden Hazard (perfekt titel til en amerikansk sci-fi B-film fra 80'erne!) kæfter op om, hvor han muligvis skal spille i næste sæson... Ærlig talt virker han lige lovlig selvpromoverende for min smag, så jeg ville ikke have noget imod, at han røg til United eller City, selvom han også i dag siger til SkySports, at Chelsea er en mulig destination. Men han bliver formentlig tillokket af Citys enorme pengepung, og så kunne vi måske få Aaron Johnson?
Det er helt vildt, hvor meget ham Eden Hazard (perfekt titel til en amerikansk sci-fi B-film fra 80'erne!) kæfter op om, hvor han muligvis skal spille i næste sæson..
Og præcis derfor er jeg faktisk lettet over at Arsenal ikke gjorde alvor af de mange rygter de seneste transfervinduer og købte ham, da han nok ikke ville være andet end en egoistisk lejesvend, som altid er på udkig efter "den større klub" og "den større pengesæk". Hvis rygterne om hans lønkrav er rigtige, så er det da godt nok også helt uhyrlige krav at stille for en spiller der endnu ikke har vist noget i en af de helt store ligaer.
Han er udentvivl afsindigt talentfuld, men sådan en attitude som han ligger for dagen, kan være skadeligt for holdet. Og jeg er glad for at jeg ikke er Lille-fan når jeg ser en video som denne:
P.S. Jeg ville heller ikke have noget imod at City sendte Adam Johnson i Arsenals retning :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Han skulle være meget tæt på at skifte til Manchester United. Dermed får de en fantastisk spiller. En spiller som allerede befinder sig blandt de bedste i verden.
#4701 The Insider 13 år siden
#4702 loki 13 år siden
Åhh... tag nu bare dit defensive købehold og hold kaje i bare 3 sekunder mmmkay.
#4703 The Insider 13 år siden
#4704 Åkepool 13 år siden
Jeg går op og hænger mig, Hans Christian :(
#4705 elsotho 13 år siden
HURRA HURRA HURRAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! :D
#4706 loki 13 år siden
#4707 loki 13 år siden
#4708 The Insider 13 år siden
#4709 Kruse 13 år siden
Og præcis derfor er jeg faktisk lettet over at Arsenal ikke gjorde alvor af de mange rygter de seneste transfervinduer og købte ham, da han nok ikke ville være andet end en egoistisk lejesvend, som altid er på udkig efter "den større klub" og "den større pengesæk". Hvis rygterne om hans lønkrav er rigtige, så er det da godt nok også helt uhyrlige krav at stille for en spiller der endnu ikke har vist noget i en af de helt store ligaer.
Han er udentvivl afsindigt talentfuld, men sådan en attitude som han ligger for dagen, kan være skadeligt for holdet. Og jeg er glad for at jeg ikke er Lille-fan når jeg ser en video som denne:
P.S. Jeg ville heller ikke have noget imod at City sendte Adam Johnson i Arsenals retning :)
#4710 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden