Uhørt høj pris for en 29-årig spiller med kun 1 år tilbage af kontrakten. Og hvis bare at de penge bliver brugt i dette transfervindue(hvilket jeg desværre ikke tror de gør), så gør det mig absolut intet at Van Persie er smuttet til Man Utd. Jeg har haft intet tilovers for ham siden hans udmelding. Han har kun haft én sæson uden store skader, så jeg håber selvfølgelig at han finder tilbage til gamle dyder.
Gør det ondt at han smutter til fordel for United? Selvfølgelig, men det var efterhånden uundgåeligt, så det var jeg skam indstillet på.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Crazy stuff, selvom jeg ikke tror, at det ændrer på, at Arsenal stadig ender i Top 4. Men vildt, at han ender hos United... altså, ikke den store overraskelse, men selv jeg synes, at det er en anelse usmageligt. Glæder mig til at høre, hvor høje buhe-råbene bliver :-) Og Rooney/Van Persie-konstellationen skræmmer mig samtidigt en anelse. Endnu en 6.-plads til Chelsea!
#4941 The Insider 13 år siden
#4942 The Insider 13 år siden
#4943 The Insider 13 år siden
#4944 The Insider 13 år siden
#4945 Richard Burton 13 år siden
#4946 knipsknips 13 år siden
#4947 Richard Burton 13 år siden
#4948 MMB 13 år siden
#4949 Kruse 13 år siden
Gør det ondt at han smutter til fordel for United? Selvfølgelig, men det var efterhånden uundgåeligt, så det var jeg skam indstillet på.
#4950 The Insider 13 år siden