Breaking news: Robin van Persie has failed his medical at Manchester United. The doctors say it's a back problem which was caused by carrying Arsenal for the past year.
Jeg synes nu heller ikke at Arsenal fans har grund til at være så kede af det. I det mindste har Arsenal råderum til at gå ud og købe en erstatning.
I øvrigt har jeg lige opdaget at Canal 8 er blevet tilgængelig. Det er godt nok ikke meget der bliver reklameret for den kanal. Så der skal nok kigges lidt italiensk fodbold og noget ATP tennis (med amerikanske kommentatorer :)).
#4951 The Insider 13 år siden
#4952 Kruse 13 år siden
http://www.oldtrafford.dk/forum/showthread.php?t=5...
Indlæggene er skiftevis positiv og negativ over købet.
#4953 MMB 13 år siden
2. hold mod 2. hold. Stort tillykke ;)
#4954 The Insider 13 år siden
#4955 MMB 13 år siden
#4956 The Insider 13 år siden
#4957 Åkepool 13 år siden
Og det er lige efter min bog. Vil de væk, så skal man sgu ikke prøve at holde på dem, det er klubben der tæller, ikke en spiller der kan erstattes.
#4958 Kruse 13 år siden
Nemlig! :)
#4959 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
I øvrigt har jeg lige opdaget at Canal 8 er blevet tilgængelig. Det er godt nok ikke meget der bliver reklameret for den kanal. Så der skal nok kigges lidt italiensk fodbold og noget ATP tennis (med amerikanske kommentatorer :)).
#4960 HonoDelLoce 13 år siden
De gider nok ikke til at høre på endnu et tude-orkester, der brokker sig over en "hemmelig kanal" de ikke kan se ;D