Gravatar

#4961 The Insider 13 år siden

Woooohoooo! Så er det sgu i dag, det går løs! Og nej, naturligvis taler jeg ikke om aftenens fuldkommen ubetydelige kamp i den danske liga...
War. War never changes.
Gravatar

#4962 Richard Burton 13 år siden

Jaaaaaaaa! I aften skal Brøndby dukkes af FCK!!! Og jeg har ondt af Brøndby og Skarbalius.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#4963 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Kom tilfældigvis til at kigge lidt på hvilke tøjsponsorer de enkelte klubber har og jeg er egentlig overrasket over hvor mange forskellige der er. Ikke mindst er der nogle som jeg aldrig har hørt om.

Jeg kan se at Liverpool skal spille i Warrior, hvilket velsagtens er pga. deres amerikanske forbindelse. Og Wigan bliver sponsoreret af MiFit som er en del af JJB Sports. Det ligger tilfældigvis også i Wigan.

Men ellers er der også mindre kendte navne, som jeg dog er stødt på i italiensk fodbold, som Macron og Erreà.

Til sidst er Under Armour åbenbart også begyndt at sponsorere fodboldhold, med Tottenham som det største hold.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4964 MMB 13 år siden

Kom så, Swans! Gi' den gas!

Jeg skal dog selv ind og se en vis fodboldkamp i aften, så jeg misser desværre Premier League starten. Men det går nok, den vigtige liga begynder først om en uge.
Gravatar

#4965 bhs 13 år siden

Glæder mig også til at se Real Madrid i kamp i aften. Men ikke mindst til de mange premier league kampe i dag!
Gravatar

#4966 Kruse 13 år siden

Jeg har glædet mig længe til denne dag! Jeg håber at min internetforbindelse(som er lidt usikker) her i Spanien kan klare at jeg streamer lidt bold :)

Foeller (4964) skrev:
Men det går nok, den vigtige liga begynder først om en uge.

Har de forhandlet om hvem der skal vinde de forskellige kampe?

Ligaen er ikke gået igang endnu, så jeg satser på at følelserne endnu ikke sidder helt ude på tøjet, og du sagtens kan tage lidt drilleri ;)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4967 MMB 13 år siden

Dril du bare løs. ;) Jeg håber i øvrigt, at Juventus trækker Arsenal i Champions League, så Arsenal kan få en røvfuld - gerne med Nordsjælland i puljen også. :P
Gravatar

#4968 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Det bliver i hvert fald en mærkelig italiensk sæson. Målsætningen for AC Milan er at komme i top 3, så man kan kvalificere sig til Champions League. Det er meget vigtigt i forhold til økonomien. Og så ellers se om kan komme videre fra puljen i Champions League.

På kort sigt er det naturligvis andre tider, men på lang sigt er det nødvendigt. Det er dog det samme for alle de italienske klubber, så muligvis bliver det en mere tæt sæson end ventet.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#4969 MMB 13 år siden

I øvrigt, som Whispering Horse også har nævnt længere oppe, så kan folk med Yousee og Stofa (og sikkert også andre) nu se Canal 8 Sport, som viser Serie A i år! Led efter kanalen, og så vil der være adgang til en masse god sport! :)
Gravatar

#4970 MMB 13 år siden

Whispering Horse (4968) skrev:
Det er dog det samme for alle de italienske klubber, så muligvis bliver det en mere tæt sæson end ventet.

Bortset fra én klub. :)

Skriv ny kommentar: