Gravatar

#4971 The Insider 13 år siden

Sikke en HERLIG start på sæsonen so far :-)
War. War never changes.
Gravatar

#4972 Richard Burton 13 år siden

Sådan Swansea. K... hele bundtet Laudrup.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#4973 The Insider 13 år siden

Lukakuuuuuuuu!! Fantastisk, FANTASTISK altså! Bedste åbningsdag i PL nogensinde? Kom så, Sunderland, giv os prikken over i'et! Det ville gøre det SÅ meget lettere at sluge 3-0 nederlaget i morgen!
War. War never changes.
Gravatar

#4974 The Insider 13 år siden

Og ingen mål på Emirates? Ej, men det er jo en helt fantastisk dag fra top til tå! Og med den kommentar har jeg ganske vist sikret Wigan 4-0 i morgen (plus ét rødt til Chelsea), men det er heldigvis sæsonens første kamp...
War. War never changes.
Gravatar

#4975 Kruse 13 år siden

Samtlige Chelsea-spillere brækker benet i morgen...
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4976 The Insider 13 år siden

STENSIKKERT. Og så panikkøber de Neymar til 120 millioner pund og lejer Satan.
War. War never changes.
Gravatar

#4977 Kruse 13 år siden

The Insider (4976) skrev:
STENSIKKERT. Og så panikkøber de Neymar til 120 millioner pund og lejer Satan.

120 millioner? Det er jo det beløb de sælger ham for til en brasiliansk klub i næste sæson, efter at han falder fuldstændigt igennem. Nej, de køber ham nærmere for 400 millioner!(Også kendt som, hvad Abramovich fandt i inderlommen i sin sommerjakke.)
Gravatar

#4978 The Insider 13 år siden

Heller ikke usandsynligt! Så du ellers kampen og var du tilfreds med de nye angribere?
War. War never changes.
Gravatar

#4979 Kruse 13 år siden

The Insider (4978) skrev:
Heller ikke usandsynligt! Så du ellers kampen og var du tilfreds med de nye angribere?

Jeg var mere tilfreds med dem i træningskampen mod Køln. Desværre fik de ikke ret meget at arbejde med, da Arsenal havde svært ved at åbne op for Sunderlands 9-10 mands forsvar. Podolski var forholdsvis usynlig gennem meget af kampen, men det er heller ikke unormalt for ham at være det igennem 80 % af en kamp, og så pludselig dukke op og smække et par bolde i kassen. Det skete desværre ikke i dag. Giroud kom på banen med ca. 20-30 minutter tilbage, og brændte en forholdsvis stor chance, som på fornemste vis var kreeret af Cazorla. Cazorla spillede fremragende(ligesom mod Køln), og han bliver en stor gevinst for Arsenal.

Jeg tilskriver dog også en del på, at det trods alt er sæsonens første kamp, og det nogle gange lige tager et par kampe før holdet kommer ordentligt igang. Jeg håber dog ikke at det tager lige så mange kampe som i sidste sæson.

Og så håber jeg at med Song's kommende afgang til arrogancens højborg, at der bliver indkøbt en rendyrket defensiv midtbanespiller. Et defensivt monster, sådan som Song var et par sæsoner siden, og som ikke tager let på sine defensive pligter og leger Songinho. Det gav godt nok 14 PL-assists, men han kostede mindst lige så mange mål i den anden halvdel af banen.
Gravatar

#4980 bhs 13 år siden

Haha Liverpool!
Hold kæft hvor er det stærkt af Swansea.

Skriv ny kommentar: