Gravatar

#5221 The Insider 13 år siden

Jamen dog
War. War never changes.
Gravatar

#5222 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Så er handlen med M'Baye Niang blevet bekræftet af Galliani og det til en sum af €2 mio. + bonusser. Han bliver endda en del af førsteholdstruppen, så ham vil jeg glæde mig til at følge.

Han skulle i hvert fald være et meget stort ungt talent.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#5223 Richard Burton 13 år siden

Så er det D-Day minus to og snart ét!!! Det vil være så fedt, med to danske hold i CL. Vi har virkelig brug for klubpoints til at skaffe den fremtidige sikre plads i CL.

Håber mester Jacobs hører klokken ....
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#5224 JannikAnd 13 år siden

Whispering Horse (5222) skrev:
Så er handlen med M'Baye Niang blevet bekræftet af Galliani og det til en sum af €2 mio. + bonusser. Han bliver endda en del af førsteholdstruppen, så ham vil jeg glæde mig til at følge.

Han skulle i hvert fald være et meget stort ungt talent.
Ja, det er alt sammen meget hyggeligt og eksotisk. Men hvad bliver der af "den store mester", som Galliani omtaler for tredje transfervindue i streg? Sidste år glippede Hamsik, og i år er der ikke blevet tilføjet én eneste spiller, der kan erstatte de bortrejste med ligeværdighed (med undtagelse af Montolivo, som var gratis) - på trods af at Galliani gestikulerer med store armbevægelser. Mit håb er, at Reals køb af Modric, kan sende Kaká hjem til Milanello på en lejekontrakt med købsoption. Men det forudsætter, at Real er villige til at betale halvparten af lønnen.
Gravatar

#5225 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Milan vil have Kaka på en lejeaftale med købsoption og Real Madrid vil kun sælge ham. Galliani har været ude at nævne at handelen ikke bliver til noget. Problemet for Real Madrid er at Kaka i næste sæson ryger op på 43 procent i skat og det gider de ikke at betale og vil dermed blot af med ham.

Jeg har det også lidt ambivalent med Kaka. Han vil helt sikkert forstærke holdet, men hans løn er jo astronomisk høj. Kaka er villig til at gå rigtig meget ned i løn, men vil alligevel komme til at tjene mellem 4-5 mio Euro.

Men det er godt nok svært at få noget kvalitet for de penge som Milan har. Jeg tror dog på at de henter en kreativ spiller ind, det er der brug for.
Nå ja og for at det ikke skal være løgn er Robinho jo også gået hen og blevet skadet.
Gravatar

#5226 JannikAnd 13 år siden

Ja, jeg kender til omstændighederne, ville bare ønske, at Galliani ville droppe alle lovordene. Robinho... hvad godt har han nogensinde gjort? Ham ser jeg intet godt i, end ikke efter bortgangen af Ibra og Cassano.
Gravatar

#5227 MMB 13 år siden

Jeg er personligt stor Robinho fan:
Gravatar

#5228 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Jeg kan nu rigtig godt lide Robinho. Nuvel er han ikke den bedste afslutter, men hvad angår teknik og dribleegenskaber er han blandt de bedste. Han er også en af de få Milan spillere som skaber noget bevægelse og dermed flytter modstanderholdets forsvar.

Gazzettaen skriver desuden at Milan vil gå efter Bojan eller Bendtner. I øjeblikket er Romas sportsdirektør på Via Turati for at forhandle med Galliani. Skal jeg vælge mellem de to, vil jeg faktisk helst have Bendtner.
Gravatar

#5229 loki 13 år siden

www.peakoil.dk
Gravatar

#5230 JannikAnd 13 år siden

Jøsses...

Skriv ny kommentar: