Gravatar

#5231 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Galliani: "The Bojan Krkic-deal should be finalized today."
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#5232 Kruse 13 år siden

#5229: Det ville fandme være lækkert hvis den går igennem! Men jeg er sådan set ligeglad hvor hans skifter hen, bare at det sker hurtigt og til fornuftige penge.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5233 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

Hvor er det en fornøjelse at se Udinese spille. Det er altid fuld fart fremad og så med et meget entusiastisk hjemmepublikum.

Og så er de meget dygtige til helt tiden at opdage "nye" spillere.
Gravatar

#5234 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

I øvrigt vil jeg lige slå et slag for podcasten fra The Guardian der hedder Football Weekly. De har naturligvis stort fokus på den engelske liga, men de kommer også meget rundt omkring italiensk fodbold. James Richardson, værten, har tidligere kommenteret italiensk fodbold for channel 4.

De giver både en god indsigt og analyser samt så er det også ganske morsomt.
For eksempel har de lige diskuteret Barcelonas horrible trøje.
Gravatar

#5235 The Insider 13 år siden

Sjovt hvordan alle Arsenal-fans gerne vil af med Walcott på SkySports og BBC, nu hvor det rygtes, at han måske bliver solgt. Jeg har ellers altid godt kunne lide ham, og han havde da en fremragende sæson i sidste ombæring. Ville du have noget imod at miste ham, Kruse?
War. War never changes.
Gravatar

#5236 Kruse 13 år siden

The Insider (5235) skrev:
Sjovt hvordan alle Arsenal-fans gerne vil af med Walcott på SkySports og BBC, nu hvor det rygtes, at han måske bliver solgt.

Jeg synes nu det giver meget god mening, når man tænker på hvor stor utilfredshed der er med Walcotts svingende præstationer. Og der har der sådan set været de sidste mange sæsoner. Hver sæson bliver der udtrykt håb om at nu må det være sæsonen hvor Walcott finder noget stabilitet, men gang på gang bliver vi skuffet. Han har et fremragende topniveau, men et bundniveau der slet ikke burde være i toppen af PL, og det kan altså ikke blive ved med at blive undskyldt med at han er ung, da han trods alt har en hel del erfaring. Det nytter altså ikke med en spiller der er fuldstændigt usynlig i 3 ud af 4 kampe, men så til gengæld er forrygende i den 4. kamp. Han er desuden stort set ubrugelig mod hold der står langt tilbage på banen, hvilket også er grunden til at Wenger startede med ham på bænken mod Stoke(og han var ikke meget værd da han blev skiftet ind).

The Insider (5235) skrev:
Jeg har ellers altid godt kunne lide ham, og han havde da en fremragende sæson i sidste ombæring. Ville du have noget imod at miste ham, Kruse?

Når du kalder det for en fremragende sæson, så er det kun fordi at du husker ham for hans gode kampe(som f.eks. mod Chelsea og Tottenham), og den håndfuld assists og mål han fik lavet, men det nytter ikke så meget når han i alt for mange kampe slet ikke kommer frem til noget som helst. Og Van Persie og Song, som han havde et godt samarbejde med, er alligevel ikke længere i klubben.

Jeg vil langt hellere bytte en spiller som Walcott ud, som har en spidskompetence, der kan være uhyre giftig, til fordel for en spiller der kan præstere over en hel sæson, og kan bruges mod alle slags hold. Den eneste bekymring jeg har omkring et salg af Walcott, er hvad erstatningen bliver(hvis der bliver en erstatning). Nu har jeg godt nok kun set få kampe med Scott Sinclair, og ellers har jeg kun set ham i highlights, men ham ville jeg ikke have noget imod at bytte Walcott ud med, hvis han altså er nogenlunde stabil i sine præstationer. Det vil nok også betyde flere kampe til Oxlade-Champerlain, som jeg ser et væsentligt større lys i end Walcott.

Jeg vil da savne det Walcott kunne leverer når ham ramte sit topniveau, men jeg kommer bestemt ikke til at savne den spiller han er i stort set alle andre kampe.
Gravatar

#5237 The Insider 13 år siden

Tak for fyldigt svar!
War. War never changes.
Gravatar

#5238 Kruse 13 år siden

Og så synes jeg også at det er fornuftigt at Arsenal ikke vil imødekomme hans uhyre krav om £100k/ugen, hvilket han slet slet ikke fortjener.
Gravatar

#5239 Richard Burton 13 år siden

D-Dag! 2 danske hold i CL!!!
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#5240 The Insider 13 år siden

Go go FCK!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: