GALLIANI: "If we can expect a last minute signing today? What? (Smiles) You guys are insatiable!!"
De danske ledere kunne lære lidt af deres andre lande. I Danmark er holdningen altid at der ikke bliver diskuteret rygter eller hvis der overhovedet er nogle spillere på vej.
Blandt højdepunkterne: Fulham har åbenbart accepteret et bud på Clint Dempsey fra Aston Villa. Hvis det går igennem, vil Dempsey formentlig fortryde, at han røg, men vil det ikke også gøre ondt på Liverpool, når nu de har offloaded Carroll? I øvrigt lader det til, at Liverpool har forhandlet med Chelsea siden i går om at få Sturridge på lån. Jeg er med på at leje ham lidt ud, men til en konkurrent i kampen om en plads i Top 4? Bad idea, synes jeg.
#5341 MMB 13 år siden
#5342 Kruse 13 år siden
Åkepool :)
#5343 MadMartigan 13 år siden
Håber virkelig det er til at betale billetter til den kamp, og de ikke bliver revet væk.
Nogen der ved hvornår salget går igang?
#5344 HonoDelLoce 13 år siden
Det var han nu og på et tidspunkt, synes jeg.
Men han er godt nok dalet utroligt meget i niveau.
#5345 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden
De danske ledere kunne lære lidt af deres andre lande. I Danmark er holdningen altid at der ikke bliver diskuteret rygter eller hvis der overhovedet er nogle spillere på vej.
#5346 The Insider 13 år siden
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/19422123
Blandt højdepunkterne: Fulham har åbenbart accepteret et bud på Clint Dempsey fra Aston Villa. Hvis det går igennem, vil Dempsey formentlig fortryde, at han røg, men vil det ikke også gøre ondt på Liverpool, når nu de har offloaded Carroll? I øvrigt lader det til, at Liverpool har forhandlet med Chelsea siden i går om at få Sturridge på lån. Jeg er med på at leje ham lidt ud, men til en konkurrent i kampen om en plads i Top 4? Bad idea, synes jeg.
#5347 MMB 13 år siden
#5348 The Insider 13 år siden
#5349 MMB 13 år siden
Oviedo ryger desuden til Everton.
#5350 Kruse 13 år siden