Gravatar

#5341 MMB 13 år siden

Hvem herinde fra var det i øvrigt, som mente, at Reina nærmest var verdens bedste målmand? :P
Gravatar

#5342 Kruse 13 år siden

Foeller (5341) skrev:
Hvem herinde fra var det i øvrigt, som mente, at Reina nærmest var verdens bedste målmand? :P

Åkepool :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#5343 MadMartigan 13 år siden

Forza JUVE!!!!

Håber virkelig det er til at betale billetter til den kamp, og de ikke bliver revet væk.

Nogen der ved hvornår salget går igang?
I'm your huckleberry...
Gravatar

#5344 HonoDelLoce 13 år siden

Foeller (5341) skrev:

Det var han nu og på et tidspunkt, synes jeg.

Men han er godt nok dalet utroligt meget i niveau.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5345 Slettet Bruger [3915156540] 13 år siden

GALLIANI: "If we can expect a last minute signing today? What? (Smiles) You guys are insatiable!!"

De danske ledere kunne lære lidt af deres andre lande. I Danmark er holdningen altid at der ikke bliver diskuteret rygter eller hvis der overhovedet er nogle spillere på vej.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#5346 The Insider 13 år siden

Transfer deadline-day! Uuuuuuha, altid sådan et herligt drama! Følg det hele live her:

http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/19422123

Blandt højdepunkterne: Fulham har åbenbart accepteret et bud på Clint Dempsey fra Aston Villa. Hvis det går igennem, vil Dempsey formentlig fortryde, at han røg, men vil det ikke også gøre ondt på Liverpool, når nu de har offloaded Carroll? I øvrigt lader det til, at Liverpool har forhandlet med Chelsea siden i går om at få Sturridge på lån. Jeg er med på at leje ham lidt ud, men til en konkurrent i kampen om en plads i Top 4? Bad idea, synes jeg.
War. War never changes.
Gravatar

#5347 MMB 13 år siden

Der går også rygter om Essien til Arsenal. :)
Gravatar

#5348 The Insider 13 år siden

#5347, jeg havde ellers håbet, at han skulle til Tyrkiet...
War. War never changes.
Gravatar

#5349 MMB 13 år siden

;)

Oviedo ryger desuden til Everton.
Gravatar

#5350 Kruse 13 år siden

Transfer deadline-day er altid afsindigt spændende. Jeg regner med at finde et Sky Sports-stream senere i aften, og så ellers håbe på det bedste :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: